Als de terrassen straks open gaan, wat draag je dan?

Ik woon dan ook niet in Amsterdam…

Daarnaast snap ik je punt, maar ik vind uitgaan nog anders dan overdag op het terras zitten. Bij uitgaan (vroeger) droeg ik altijd mijn Hamilton Khaki Navy Scuba.

1 like

Kan het niet laten :grin:

2 likes

Goeie houding. Mag ik vragen wat t nou ongeveer kost om een dergelijk horloge te verzekeren? En hoe werkt dat precies dan - verzeker je alleen het horloge of alles wat hè bij je draagt?

2 likes

Op klaarlichte dag is het ook geen probleem je rolex af te pakken vrees ik :grimacing:

1 like

Nee snap ik, wat ik meer bedoelde is dat los van welke stad je woont het verzekeren van je horloge mij ook niet altijd onbezorgd zou laten. En die Van Dam is ook gewoon overdag gepakt. Hufters zijn het.

1 like

Ik heb zo’n Buitendedeur verzekering van Interpolis. Daar kun je kiezen welk bedrag je wilt verzekeren. Geldt niet alleen voor horloges maar alles waar buiten de deur iets mee gebeurd.

1 like

Het betekent ook niet dat ik onbezorgd ben, ik ben me zeker bewust van flinke letselschade mocht het gebeuren. Maar goed, ik gun die mannetjes de aandacht niet dus ik hou er ook over op.

Hier ongeveer hetzelfde, heb @Thijs82 een pb gestuurd.

2 likes

Ik gooi gewoon de Lange om. Gelukkig woon ik ver buiten de randstad en zijn hier nog weinig gevallen van horlogeroof aan de orde.

De big date, met zijn snelverstelknop, zou ik kunnen gebruiken om mijn biertjes te tellen. 31 stuks max. moet genoeg zijn. :crazy_face:

10 likes

Je hebt gelijk! Laten we hopen dat het voorlopig in ieder geval klaar is met die gewelddadige overvallen nu die groep gasten vast zit.

2 likes

Waar, maar al is het maar gewoon een placebo-effect dat ik me zekerder voel in het daglicht. :joy::joy:

1 like

Dat zou iets zijn als complicatie. Teller van flesjes tot 24 en dan een 01 enz. voor een vol kratje ernaast. Ik vind het wel iets voor Moser and Cie, die doen rare dingen op hoog niveau. :joy:

1 like

Handig goede tip!

1 like

Zolang de ‘kansen’ zich voor blijven doen en er blijkbaar een afnemende partij is dus ze van de buit verlicht zullen er gewoon nieuwe opstaan.

2 likes

Inderdaad, ik denk er het zelfde over. Gewoon wat er dan om de pols is gegaan die ochtend.

Hier ook hoor. Net wat ik die dag draag gaat gewoon mee. Ik woon ook in de randstad, maar laat me ook niet afschrikken door horlogerovers. Nu heb ik ook geen Rolex, dus zouden ze mij sowieso overslaan als doelwit denk ik.

Deze incoming artituur mag om de pols voor pils!

2 likes

Overdag in de zon op het terras vanwege de sunburst:

In de schemer:

Op het strand/de boot:

Naar de club (bij voorkeur 80’s party, night rider theme, Duran Duran let’s go!):

5 likes

Jij hebt er echt zin in, al compleet vol gepland…

Ik hoop de NOMOS metro 38 1108 aan te hebben. Als ik die vast krijg tegen mijn trouw. Ben momenteel paar horloges van de verzameling aan het verkopen. Fingers crossed

Vorig jaar is er in Amsterdam iemand doodgeschoten voor een nep-Rolex.
https://www.ad.nl/amsterdam/bij-dodelijke-schietpartij-bas-van-wijk-werd-imitatie-rolex-buitgemaakt~a7396750/