Als de terrassen straks open gaan, wat draag je dan?

In ieder geval niets op leer op het terras overdag en liefst iets met een kleurtje en of sunburst. En wat meer waterdicht dan mijn Air man 1. Over het algemeen heb ik vaker een duikhorloge om in de zomer maar de groene Alpinist en de " Blaue Stunde" op het terras kunnen ook.

2 likes

uitvaartverzekering? :smile:

2 likes

afbeelding

4 likes

Goud is toch meest mooi in t zonnetje met een Irish coffee en appeltaartje erbij…

9 likes

Dat klinkt alsof je al gepensioneerd bent tbh…

2 likes

In dat geval:

1 like

Ze verkopen maar wat van mijn horloges als het geld dan op is…

T is nog net wat te fris op t terras voor een gin tonic oid.
Dus voor nu nog een lekker warm alcoholische drankje zie ik wel zitten, of als start als je aan de vroege kant een mooi plekje hebt gevonden.

Noem me maf maar zondag ochtend samen met de vrouw uit ontbijten en dan starten met een Irish coffee…ja hoor ik stem voor!

Ik mis het!

4 likes

En parkeer je auto naast terras ja :rofl:

1 like

Als ik dit toch eens zelf twee weken geleden had bedacht :exploding_head:

1 like

Das serieus een mooie navitimer!

2 likes

Dank

Ik woon in Amsterdam en ben me zeker bewust van de problemen. In de regel draag ik alles behalve de sport modellen waar ze het vaak op hebben gemunt. Ergens sneu dat ik zo moet denken maar het is me niet waard. Maar een portugieser of Speedmaster geen probleem. :blush:

2 likes

Valt en beroving daar ook onder?

1 like

Als dat diefstal is wel.

1 like

Bij mijn weten is er in belgie geen enkele verzekering die een buitenhuis verzekering aanbiedt ofwel?

Weet je wat misschien meespeelt , als ik langs terras kom met mijn c en a broek en zeeman trui, en ik zou een Rolex dragen, dan denkt men misschien eerder die is nep, misschien zoeken ze een target dus niet alleen op het horloge, maar op rest van de uitstraling, dure zonnenbril op tafel, zo een polo met een paard er op, chino en dure schoenen enz, dat je juist daarmee eerst opvalt en men dan pas de pols checkt, want iemand met goedkope kleding heeft een Casio om toch?

Vraag het me af, ik denk dat ze dat risico dat ie nep is voor lief nemen. Het is sowieso niet mogelijk om van een afstandje te kunnen zien of een horloge echt of nep is (of het moet een heule slechte neppert zijn haha).

Dan denken de voorbijgangers waarschijnlijk, “ocharme, die jongen is z’n begeleider kwijt”

61V+3A5yafL.AC_UX385

1 like

De meeste berovingen zijn 99% gelegenheid en 1% planning.

Als jij er in hun ogen uit zie als een makkelijk doel waar wat te halen valt slaan ze toe. En achteraf kijken ze pas wat de buit precies is.

1 like