En hier nog een alternatief…. Ook uitverkocht overigens…
Ik herinner me dat er 8 tal jaar geleden een serieuze concurrent was, ook knappe look en stevigere kast.
De firma is er niet meer denk ik, de oprichter is in de gevangenis terechtgekomen. Maar ik vind het niet weer welk het merk was.
Wist niet van het bestaan af! Mooi ding.
Heel vet! Eens naar kijken. Vraag me af of die mooi zou zijn op een metalen band
Edit; met 42mm mij te groot. Blijft wel een mooi ding
Dan een minder grote broek aan trekken als je ergens op reageert waar je 0,00 vanaf weet zou ik zeggen
Is werder 41 en draagt heel klein .
Potverdikkeme. Het is gelukt. Ik heb hem kunnen passen hoor!
Wat een bom. Echt serieus mooi gedaan!
. . . . . .Wat gaaf! Hoe en waar heb je hem kunnen passen?
Bij de AD in Hengelo!
Het bandje van de Bulova had van mij iets breder mogen zijn… 16mm is een beetje karig naar mijn mening
Volgens mij was er CTG. Maar heel gaaf ding. Wat was je eerste indruk?
Dit is er 1 uit de recente versie, toch? Niet uit de 1ste? Wil je zeggen dat iemand op het forum er dan al 1 heeft uit die versie (en mogelijk ook uit de 1ste versie)?
Want ja, een AD is er toch niet in Europa?
Een GS is ook duur met het Japanse binnenwerk…
Dat is een puntje die bij veel MkII liefhebbers ter discussie kwam.
Vind ik ook
Van het MIL-SHIPS prototype is de lugwijdte ook 16 mm. Ik geef toe dat het een beetje raar overkomt met een relatief grote kast maar dus wel een exacte copie
Mooi strak horloge. Maar best wel dik, zeker icm met de toch wel kleinere dial diameter.
En op nato wordt die natuurlijk wel nog dikker.
Maar een serieus mooie toolwatch.
Ik kreeg vandaag een e-mail van TR met pre-order info over Hun tweede model de Paradive TR-50717. (dus niet hun TR-660)
Vanmiddag dus om exact 15:00 uur te bestellen. Er zijn slechts 75 stuks beschikbaar. Voor bovenstaande tijd staat het horloge op Sold out
Wederom nieuws van TR:
Product Launch Timetable
TR-660:
- Pre-order customers: Mass production should wrap up next month. We are still on track to request your final selections in June/July. Delivery is still expected to begin in August 2022.
- When will ordering for new customers re-open: This looks likely to be in the September-December time frame. More details will be sent out via this Newsletter after we receive the mass production pieces.
Paradive:
- Watches are scheduled to land by the end of April (i.e. We are on schedule). For those of you in the Bay Area we will be exhibiting some of the pre-production samples at WindUP SF.
Bron: e-mail TR dd 20-04-22
Hartstikke leuk horloge maar die bestelprocedure en wachttijd…