Freudian slip
Dank, voor de toelichting. Het is inderdaad erg limited allemaal. Ik heb hem dan ook nog niet @Double_E
Maar ga wel mijn best doen bij de volgende batch
Jij mag hem niet meer.
Nu maakt Bill onderscheid in “ready to wear” die direct beschikbaar zijn en de langere projecten in de “benchcrafted” lijn.
Heb even het filmpje van IDguy bekeken. Ik ben mij onwijs vergist in Tornek-Rayville. Wat een gaaf horloge! Ontzettend tof dat ze hem opnieuw hebben uitgebracht. Historische correct. Heritage. En een gemeenschappelijke historie met Blancpain. Enige jammere is dat ze er een Seiko uurwerk in hebben gegooid. Had hem voor die 1000 dollar toch wel graag met een ETA of Sellita gehad. Als ze dit model met deze afmetingen grootschalig gaan uitrollen is het een gegarandeerd succes.
Leuk dat je beaamt dat je hem toch wel gaaf vind.
Dit snap ik dan niet. Zitten in seikos van $ 1000 dan ook ETA of stellita uurwerken?
Had hem voor het complete plaatje graag met een Swiss uurwerk gehad.
Edit: het uurwerk is in basis een Seiko 6R15. Dus wel een wat hoogwaardiger Seiko uurwerk. Niet de eerste en de beste NH35/4R35.
Ik denk dat ik deze morgen eens ga passen.
Dat is niet mogelijk toch? Eerste batch is al vergeven. Tweede batch komt late summer 2022. Of doel je op een Blancpain?
Jawel. Ik kan deze vandaag gewoon passen.
Denk dat ik dat straks even ga doen.
En zo niet dan niet.
Dit is ook gelijk het geen wat ze gemist hebben bij de huidige versie: de juiste vocht indicator. Jammer
Ja, hij is knap, maar als je hem niet kon kopen … Daarom heb ik ook mijn Sinn gekocht en heb ik die nu ook al 6 jaar.
Ik zag ook andere alternatieven: Helson, Kemmner, Baltic, … maar de Sinn leek me de beste keuze.
Seahorse
Stinkdiver
Die stinkdiver vind ik wel gaaf.
Die automatische spellingcontrole maakt overuren
Leuk om te lezen
Wat een rare kwast ben jij toch,is nog altijd hetzelfde horloge die je een paar posts daarvoor aan het hekelen was
Zou dit een stille hint zijn?
Laat dat stil maar weg.