… moet je krabben :D… en dan is er voor mij nog maar 1 remedie als de portomonee het toestaat, kopen dus!
Afgelopen weekend jeukte het horlogevirus weer hevig, en vooral bij het zien van deze klassieke Ariadne die (nieuw in doos notabene) al vanaf 2007 op een nieuw baasje lag te wachten!
Ik liep al een tijdje met de gedachte er weer een te kopen, zo mooi als de vorige met handgemaakte Benzinger wijzerplaat is ie (nog) niet, maar in mijn ogen een stuk beter te pruimen dan de nieuwe lichting met aanpassing op de 6 voor de maanstand ( zie voor een voorbeeld: http://www.klaauw.com/images/images_new/large/ariadne_1_large.png ).
Van de achterkant geen foto gemaakt want er zit nog een standaard ‘kale’ roter in, maar binnenkort moet de Eclipse weer even terug naar Joure voor polijsten e.d.
Zal dan eens kijken hoe ze hem nog een beetje op kunnen pimpen
Super mooi horloge blijft dat, ik heb hem alleen mogen passen ooit, en ik was toen zo onder de indruk dat ik de hele tijd dacht hebbe hebbe hebbe, maar mijn portomonee denkt daar tot aan de dag van vandaag heel anders over
Maar hoe kan het dat deze zo lang op de plank is blijven liggen?
Prachtige aanwinst, gefeliciteerd. (tu)
Normaal ben ik geen liefhebber van de 7750 layout, maar door de extra ‘subdial’ met logo, is hij weer helemaal in balans.
Veel plezier, en sterkte met het maken van de keuze welke van de twee om moet
Beste Mario,
Proficiat, prachtige klok.
Zelf heb ik ook een ariadne van 2008 staal met een gouden bezel, moet hem nog steeds upgraden, wil graag gouden puchers en kroon.
Ben ook blij dat hij niet groter is dan hij is, het wordt niet alleen de trend iets kleinere klokken, maar zijn dan ook geschikt voor mensen met niet zo’n dikke polsen.
Denk persoonlijk ook dat een ariadne ook een redelijk goede belegging is, als je de prijsontwikkeling van deze klok ziet.
Nogmaals veel draagplezier.
Guus