44 mm is voor veel mensen wel een deal-breaker. Hier komt-ie er alleen daarom al nooit.
Snap ik.
Op mijn 19,3 cm pols was hij goed te doen.
Daar heb je een voor mij altijd een belangrijk punt, dit wil ik vaak en heb daar idd wat voor over .
Als dit
werkelijk het geval is dan moet ik er echt een poosje over denken. Want vind het echt teveel voor het gevoel dit horloge mij geeft.
Die mij kennen weten hoe dit werkt bij mij, prijs moet passen bij hoe ik het betreffende horloge zie en beleef .
Ik gooi dit zeker nog niet overboord , morgen is het zondag en ben de middag lekker alleen.
Kan ik gaan neuzen met de info uit oa dit topic.
De directe concurrent voor de Speedmaster in de strijd om mijn honger te stillen is trouwens
We gaan het beleven wat er aan mijn pols gaat blijven hangen deze jacht .
Ik heb wel minder impulsieve haast, begin wat rustiger en geduldiger te worden.
Jij snapt het! Enige echte en prima te vinden en betaalbaar! Tevens het echte moonwatch gevoel!
Ik heb de Omega niet en de Oris Aquis ook niet, maar zou zelf de Oris kiezen.
Is dat wijnrood? Mooi hoor.
Ook wel een stuk goedkoper toch?
Dit. Ik had ook een ‘gewone’, wel wat vintage, maar iedere keer als je naar het horloge kijkt, zie je gewoon de zoveelste Speedmaster. Mooi maar saai. Helemaal nieuw en nog lekker scherp vind ik ze ook nog wel leuk, maar dat gaat er ook wel wat af denk ik…
Altijd een zwak gehad voor de triple date-uitvoeringen.
Deze vind ik leuk, maar je vindt ze ook met wat neutralere wijzerplaten.
Als je denkt saffier te willen, vergelijk ze dan eerst naast elkaar. Irl is de hesalite gewoon mooier bij de vorige generatie.
Ik zou zeker de nieuwe pro passen. Afgelopen week ook om gehad en het is voornamelijk door de band een erg mooie upgrade. Ook met saffier en zicht bodem verkrijgbaar
Gewoon voor een professional gaan en dan een versie met hesalite. De klassieker dus. Gaat je echt nooit vervelen.
Welk jaar. Boeit geen reet. Begin 2000 tot nu zou ik zeggen.
Je hebt er vandaag een gemist in het blauwe deel, was ook binnen 10 miniten weg.
Met goed zoeken moet 4k wel lukken.
Oke oke deze is ook heel mooi ja
Welke is dit? Die blauwe plaat staat hem goed!
Tokio 2020 op Apollo 11 band.
Een van de mooiste speedies ooit gemaakt!
Ik vind stiekem de dark side of the moon versies ook erg tof.
Ik zou echt het vorige model skippen vanwege de verschrikkelijke band Tenzij je m op leer oid gaat dragen.
Of 1171, of Forstner flatlink, of Uncle Seiko 1450 of….