FOIS it is!
Rising sun, Tokyo 2020
Die Archie is zo gek als een deur, maar hij heeft wel gelijk. De moonwatch is wel de Omega voor mij iig. Handwinder, sexyplexi, moonwatch steel case back. Altijd grote blij als je deze omdoet. Maar als je voor saphire wil gaan kijk dan eens naar de broadarrow bv.
Omdat dat een van de eerste keren in een jaar tijd was dat de prijs relatief correct was. Ik heb zelfs even gevloekt en ik ben geeneens fan van de speedmaster
Edit: om ook even op de vraag te antwoorden.
De FOIS vind ik wel leuk maar die wijzers glimmen wel wat meer. Ook dat ene andere wijzertje in de subdial vind ik bizar. Ik zou de classic nemen, of een met wat kleur in zoals de triple date.
Is dit wat?
Je hebt in ieder geval wel een domino effect gecreëerd. 4 Speedy’s te koop sinds gister, waarvan 1 dus al weg
I salute you.
Speedies zijn prachtige fotogenieke horloges met ontelbare bandenmogelijkheden. Heb er inmiddels al behoorlijk wat gehad maar ze zijn ook weer weg. Aan de pols vind ik ze net niet zo bijzonder als op een plaatje.
Mag ik vragen waarom jullie de band niks vinden?
Zit niet lekker, niet mooi of niet goed af te stellen?
Band valt niet goed voor de kleinere polsen door de endlinks.
Dit is een hele goede suggestie, want dan krijg je een standaard Speedy in de mooiste configuratie ENNN een supergave Mitsukoshi plaat voor het betere panda-effect
Eerst de oris en dan de speedy lijkt mij een goed idee!
Ik ga voor het eind van het jaar 2 speedmasters kopen, een fois op leer(kado) en eentje in een andere kleurstelling, zoals de tintin, ultraman, Tokyo 2020 rood. Er is namelijk zoveel moois te krijgen!
Even afwachten wat TS ervan vindt
Zeker mooi ding
1500-2k premium voor een dial die 1000 euro (vraagprijs) is in het grijze circuit (en veel goedkoper als je AD willing is een wissel te doen).
Ik verkies liever de gemakkelijke snelle weg.
Wel dank nu al voor alle info, het maakt het neuzen echt echt een stuk overzichtelijker.
Verhaal…vertel t maar.
GMT is niet mijn ding. Wijzer festijn.
Wel een gaaf ding hoor, knallen maar.
De Vlucht rond de wereld op zonenergie…
Deze viel mij in iedergeval meteen op. Dacht ik plaats 'm niet maar even.