En sommige vrouwen zien zelfs het verschil niet tussen een digitaal en een analoog horloge. Maar buiten dat de MM is en blijft de mooiste…
Wel mooi dat ik na mijn vraag naar een ruildeal voor een shogun nu ook al een turtle, een skx, een sarx enz enz enz moet kopen haha.
Nee hoor willem… allemaal laten liggen ;).
SUMO - Shogun - Tuna - MM300 that’s it (qua duikers dan…)
Je mist nog de vintage duikers, een 62mas, 6105, 6309 en 7548 zijn ook onmisbaar
Maar euh, waarop ga je hem inruilen. Ook niet geheel onbelangrijk.
Orient pro saturation diver,white dial
Just do it. Zelf proberen, als ie niet bevalt weer flippen. Verkoopt wrs makkelijker dan de Orient (wel een dikke klok hoor!)
precies dit☝️.
Ik zou het doen
Jij vond het Oriënt logo toch niks
Klopt… Maar wil hem toch een kans geven…
Slim. En eerste bevindingen?
En wij maar neerpennen.
En willemC doet zijn zin maar
Het lijkt hier wel een bezigheidstherapie.
Haha @BATMAN de meningen waren verdeeld. Zeg uit mijn hoofd 50/50. Dan komt het toch op gevoel aan. Vond het enorm lichte en platte voorkomen wel tof dus ben er voor gegaan. Hij is zo weg als hij niet bevalt
Een ontzettend fijn dragend horloge door zijn gewicht en platte kast. Grootte van 44mm bevalt ook goed. Tot nu toe onder de indruk.
Ik heb de Mm 300 gehad en nu de shogun.
Ik vond de mm300 mooier maar de shogun draagt prettiger. Zeker als je de shogun op een zachte rubberen band draagt
Daarnaast liep de mm300 een beetje uit de tijd. 6 seconden op een dag is te veel voor mij (ook al is dit binnen de norm.
3 haren op je hoofd is niet veel maar 1 in de soep is te veel
Dus beiden bezitten is niet gek