Het wordt me hier te nukkig.
Ik ga lekker aan het werk.
Prettige dag
Uit mijn horloges komt geen rook…
Lezen.
Ik lees het heel goed.
Je kent geen horlogemerk tot 10k dat 10K in 7 jaar.
Dat staat er toch?!
En mijn antwoord is inderdaad het merk Rolex. Kennelijk is dat weer negatief, of jij vindt dat negatief. Waarom eigenlijk?
De aanvulling over auto’s is puur een verwijzing naar dit topic en staat in geen relatie tot jouw post of mijn reactie op jouw post. ️
Volgens mij moet je dit hele topic niet al te serieus nemen. Het is gewoon voor de gein, meer niet.
Je hebt volkomen gelijk.
Fijne dag.
Helemaal niets, ziet er prachtig uit!
Maar naast de Cinquecento en Multipla dan toch wel vergane glorie, zo ver is het met Longines toch nog niet?
Moet ik helaas beamen, hopelijk vinden ze het juiste pad nog een keer terug, want die Italianen zijn de weg wel een beetje kwijt.
Bah…!!
Verder dan ‘leuk’ wil ik dan ook niet gaan…
Dat bedoel ik, prachtig!
Hierna is het misgegaan
Owww shit, zit ik net Fiat te bashen en dan vind ik dit in mij archief . Eerste eigen auto. Tijdje terug al weer
voor de aanschafprijs koop ik nu een Turtle…
Mijn eerste auto was een groene Opel Kadett B. Was fl. 700,–. Komt overeen met mijn onlangs aangeschafte Roamer Searock Pro van ca. € 330,–…
Dit Kadettje is vele jaren terug al richting sloop gegaan… Bij windkracht 4 zijwind kon je dat ding trouwens wel laten staan, want was een dweil op de weg.
Mijn Fiat is midden in de nacht op de A2 door de politie in beslag genomen omdat hij “niet echt veilig was” ik heb 50 Gulden van de sloper gekregen en kon daar op mijn school 100 bier voor kopen, dus die was snel op.
Met hulp van studiegenoten.
Etc.
Gaaf, racetractoren
Grappig, in zo’n Kadett heb ik ook nog gereden
Maar ja, wie niet …
Precies. Al ben ik na twee Kadetts en twee Ascona’s vooral VW’s gaan rijden.