Als je je collectie moest verkopen en er een terug mocht kopen

Ik zou niet alles verkopen maar fiks downsizen en deze dan erbij…:slight_smile:

4 likes

Ik ben juist in uw geval wel benieuwd!

5 likes

Ik denk het jacht van Bill Gates :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Eigenlijk deze wel, maar ik vrees dat ik slechts op de helft van het bedrag zit als ik nu mijn collectie verkoop.

3 likes

Lastige vraag, want dan zou ik de Certina DS4 day/date willen. En die heb ik al.

3 likes

Terug naar 1 is lastig, maar 2 tot maximaal 3 stuks is mijn nieuwe doel.

De eerste die ik dan koop is deze…

7 likes

Wellicht deze, de IWC pilot chrono.

4 likes

Een foto mocht er eigenlijk wel bij! Bij deze :smiley:

6 likes

Ik zou een nieuwe wagen kopen :joy:

3 likes

Komt bij dat zo’n beetje alle horloges in je huidige collectie (afgaande op wat je hier zoal plaatst, althans) mooier zijn dan de Nautilus Moonphase.

2 likes

De Bremont Martin Baker series is bij mij een paar jaar geleden de trigger geweest om mij meer te verdiepen in horloges en uiteindelijk de reden dat ik pas een betaalbaardere Stowa flieger heb besteld.
De Stowa vind ik ook erg mooi maar de Bremont blijf een pracht horloge.

4 likes

Absoluut deze.

2 likes

En mocht de Martin Baker net uitverkocht zijn doe dan deze maar: model U2

2 likes

Als het van de opbrengst moet (2500.- denk ik):

Als het onbeperkt budget is, dan een van deze:

7 likes

Alles weg, dikke pré-moon terug, en nog overschot voor 5 tot 10 jaar ver reizen :smiley: of m’n nieuw gekochte huis verder op orde zetten - speelt zeker in m’n gedachten :stuck_out_tongue:

Tot ik weer es iets moois zie :smirk:

1 like

Net even geteld: wanneer ik alles zou liquideren zou er nét een PP 5170 in zitten. Maar dan ben ik m’n hele collectie kwijt. Geen aanlokkelijk vooruitzicht.

2 likes

Voor deze zou ik wel zo ongeveer mijn hele verzameling willen verkopen (op m’n Rindt na dan):

8 likes

Dank je! In mijn kleine verzameling zitten er inderdaad een paar die ik liever niet zou verkopen. Maar de vraag was fictief gelukkig. :wink:

Doorpakken voor die AP Ed! Je hebt genoeg geprobeerd om eens een trede hoger je geluk te beproeven

Zelf zou ik mn sub no date houden als er maar 1 mocht blijven

2 likes

Tjezus, écht? Je hebt toch een paar leuke Autavia’s… Zou je die allemaal willen inleveren?