Als je je collectie moest verkopen en er een terug mocht kopen

Een keuze die ik absoluut niet van jou verwacht had :thinking: Bijzonder om de uitlopende antwoorden te zien.

1 like

Ik ben er zelf nog helemaal niet uit. Vintage is leuker, maar eigenlijk niet zo praktisch als je maar 1 horloge mocht hebben. :thinking:

Misschien dat ik echt net genoeg zou hebben voor een 145.022-71 stepped dial speedy :heart_eyes_cat:. Voor een moderne Speedy pro heb ik wel genoeg. Maar ik weet niet of ik het uberhaupt fijn zou vinden om met zo’n dure klok rond te lopen. Misschien dan maar een Speedy Mark of reduced? Of gewoon een vintage Seiko chrono? :thinking:

3 likes

Mijn ā€œcollectieā€ bestaat uit een G-Shock (werkhorloge) een tomtom runner 3 (sporthorloge) en dan een Tag Heuer Aquaracer 500m. Al een aantal maal zitten denken om ipv de aquaracer een dresser, diver en een moonphase te kopen. Echter ben ik bang dat ik dan de dresser en of moonphase zelden zal dragen. Ik ga het dus voorlopig nog maar even bij 1 horloge houden :blush:

1 like

Dit heb ik dus ook, echt precies!

Naast dat ik veel te veel leuk vind voor een ā€œone-piece collectionā€ :no_mouth:

2 likes

Yep, de screw back GMT vind ik zo ontzettend vet maar is helaas ook zo zeldzaam en dus kostbaar :pensive:

Misschien nog wat bijleggen, maar dit zou het doel moeten zijn: :grin:

2 likes

Jij dacht daar komt de 6159 of 6215 haha😊

1 like

Hij is toch wel gaaf hoor, Erik!

4 likes

Dat went wel hoor, maar je let wel op wat je doet, wanneer, waar, met wie etc.

1 like

Ik dacht gewoon de 62mas :upside_down:

1 like

Aha ok ik dacht dat alles eruit moest en je er eentje voor terugkoopt maar niet dezelfde…:wink:

Nog steeds de Explorer en is bezig met een flinke opmars in de favorieten lijst.

Rolex Explorer 39mm 214270 10 by Bidle Lt, on Flickr

ps. De kleine vriend is inmiddels al verder aan het exploren.

1 like