Als je maar 1 horloge uit je huidige collectie zou mogen houden

Ik vermoed dat t went?

I don’t know. Even een polletje. Wat zou de one-piece zijn?

• Batgirl
  • Submariner
  • DJ41 Rolesor

0 stemmers

1 like

Het lijkt erger op de fotos denk ik… dan in het echt

1 like

Ja, deze inderdaad. Al ga ik mijn vitage collectie enorm missen en ook de duikers… :cry: Maar als er een situatie komt waarin ik er écht maar ééntje mag kiezen, dan wordt het de speedy. Geen twijfel :heart_eyes::slight_smile:

13 likes

Goeie combi met je OG’s Red (toch?)

Que? Gewone nike air max 1. Ben maar een simpele jongen.

Niet de mooiste, niet de duurste, niet de grootste, niet de kleinste, niet de beste, niet de meeste draagtijd; maar op basis van emotie/verhaal zou ik niet anders kunnen…

20 likes

Same here, iets met emotionele waarde.

4 likes

Goh, is deze al zo oud? :ok_hand:t4:
Blijft ook prachtig.

1 like

Ééntje houden? Da’s een makkie:

8 likes

Haha ik ook. Nike Air Max 1 OG (original) Red. Alleen nog maar 2e hands of als dead stock te krijgen. (In mijn maat dan).
Maar goed ik heb nog geen “echte” horloge collectie maar als ik moet kiezen dan wordt het deze.

2 likes

Ik denk deze, want m’n trouwhorloge maar…

…maken ook een goede kans. De 103 is gegraveerd met de namen van mijn zoons, de EZM3 is eigenlijk het ultime horloge. Maar…

…deze heb ik ook nog…:roll_eyes:

Gekocht ter gelegenheid van 25 jaar werken voor een baas.
Ik weet het oprecht niet maar wel mooi om te zien dat er veel Sinn’s voorbij komen.

Groeten
Rutger

7 likes

Je swordhands met opgelegde logo is echt de :bomb:
Was er jaren geleden naar op zoek geweest.

2 likes

Ultime

10 likes

Mooi ding. Wat voor type is het?

Voor mij de GS.

1 like

Ha kerel, dit vind ik echt een te korte reactie voor jouw doen… plaatje? Uitleg? Is alles goed met je? :grimacing::wink:

2 likes

Dank je wel! het is de 36 mm pointer date, nog uit de tijd van vóór de rode rotor. Top horloge. Heeft in al die jaren één keer een full service gekregen (vorig jaar) en heeft altijd binnen de 10 seconden per dag nauwkeurig gelopen. Wel nog een ouderwets ETA uurwerk en niet de Sellita uurwerken die tegenwoordig in Oris worden gebruikt. :+1::wink:

1 like

Kom op, het was half één 's nachts, en ik ben alweer op om richting schiphol te gaan voor een rondje Kopenhagen - Malmö - Kopenhagen - Oslo - Amsterdam, waar ik morgenavond weer van de band rol. :slight_smile:

Maar goed: Altijd op tijd, 50 jaar service interval, genadeloos mooi, 100m WR, en een merk wat ik sympathiek vind. Nog even wat foto’s hergebruiken ter illustratie van dat mooie:

Maar het is een lullig vraagstuk van de TS. Ik zit dit met een uiterst sympathieke en voor het geld veel te mooie Mini Turtle om te tikken. Als ik een three piece mocht was het de GS, de Mini Turtle en de Lord Matic met linen dial.

Drie Seiko’s, @koekoek zou zo trots zijn als een aap met zeven lullen.

9 likes

Die GS is erg mooi. Heel mooie plaat ook! Werkze!:+1::wink: