TAG… puur gevoel!
Ok! Ik geeft toe; ik heb ienemienemutte tien pond grutten gedaan!
TAG… puur gevoel!
Ok! Ik geeft toe; ik heb ienemienemutte tien pond grutten gedaan!
Ik vind ze beiden wel gaaf en het formaat scheelt 0.5 mm.
Deze is wel 900 Euro afgepreisd bij van Baal in Nijmegen. Van € 3350 voor € 2450 (gebruikt maar als nieuw) en met stalen band veel mooier dan op rubber!
Als je dan toch moet kiezen: de Tag…
Overigens gaan ze allebei hun waarde niet houden (en nee ook niet stijgen),daar hoef je het niet voor te laten.
Oris - vind die meer in balans en eleganter 
25tien pond grutten dan… Puur gevoel is een reden die ik overigens gewoon goed keur hoor. Soms heb je dat gewoon.
@cliogek Die is toch weer wat minder speciaal door de gewone secondewijzer. Zeker heel erg mooi, maar niet zo mooi als degene die ik in mijn OP heb staan.
Dank voor je toevoeging, dat vroeg ik me namelijk wel echt af. Niet dat ik ze weg zou doen, ben niet zo’n flipperaar, hooguit naar mijn kinderen (degene met de grootste pols krijgt dan de Aquis, de andere de Chrono)
De TAG. Veel mooiere wijzerplaat dan de relatief donkere Oris. De TAG springt er in deze vergelijking echt uit als chronograaf, wat mij betreft.
En dat zeg ik als ORIS (Aquis) drager.
Maar waarom spaar je niet meteen door voor een Speedmaster? Als je die toch al op de shortlist hebt staan? Het prijsverschil is niet bizar groot en, als je later toch de Speedmaster aanschaft, dan zit je weer met een Oris of TAG die geen polstijd krijgt.
En dat zeg ik als Speedmaster drager. 
Is er leven na een speedmaster? Ik denk het niet. Speedmaster is eindstation en daar ben ik nog niet aan toe 
Tuurlijk mag je dat vragen.
Voor mij is de wijzerplaat van de Tag mooier dan de Oris, en de stalen band.
Als ik weer voor een Oris zou gaan, dan is het een duiker.
Succes.
Financieel of emotioneel niet? 
Het prijsverschil bij een AD tussen deze Calibre 16 en de originele Moonwatch is ‘maar’ 500 euro.
Als de Speedmaster je eindstation is, zou ik doorsparen 
Emotioneel. 
Rolex Daytona
️
Precies dat.
@Haaky: Het ligt er ook wel een beetje aan wat voor speedmaster en uit welk jaar. Je hebt ze ook van € 10.000,- en meer.
Ik zou een wat “rustiger” horloge kopen maar dat is persoonlijk.

Dat is geen chronograaf…
Kan alleen maar stuk 
Hij is wel heel mooi!
De Tag voor mij