Hamilton… Ik kan het nog niet 
Groeten van een Max fan 
Hamilton… Ik kan het nog niet 
Groeten van een Max fan 
Ok, dat snap ik helemaal
De schoonfamilie is ook helemaal Max 
Deze komt ook op de lijst, moest er even aan wennen maar begint steeds meer te bevallen.
Ben af en toe boos op mezelf dat ik zo kinderachtig ben en het merk volledig negeer 
Hier ook iemand die de coureur Hamilton niet kan waarderen, maar omdat deze een rechtszaak aanspande tegen het horlogemerk vanwege de naam en deze dik verloor… Wilde ik toch een Hamilton horloge. 
Misschien dat ik je redenering nog 'n keer overneem, ze hebben toch best aardige horloges.
En ach, Ferrari heeft er ook iets op gevonden om áltijd op het podium te staan:
Tissot heeft nog een iets anders variant: de Squelette T-Complication. Meen dat deze 43mm is en de Chemin des Tourelles 42mm. Verder iets anders afwerking en vooral de wijzerplaat - of wat daarvan over is - ziet er anders uit.
Daar ga ik je niet mee kunnen helpen, want ik heb de schurft aan open harten, open wijzerplaten, tourbillons die vanaf de voorkant zichtbaar zijn en alles wat geen dichte of niet-doorzichtige wijzerplaat heeft, dus heb ik geen kijk op die markt.
Maarrrrr… boze tongen beweren dat je bij één van onze leden niet alleen een tulp, maar ook een Zenith aan zou kunnen schaffen.

En dan ook nog, ik durf het bijna niet te zeggen, best mooi voor een open horloge.
BAM! @JPM, kassa 3 alstublieft. Kassa 3!
Volgens mij moet er leer te sourcen zijn voor die Defy. Dan komt het al dichter bij. Ik vind de Defy er juist wel mee weg komen omdat het geen klassieke kast is.
Chronoswiss Opus… Bedankt voor de tip, komt ook op de lijst.
Ach we zijn mensen. Als ik geen swiss made of een vermelding van een Japans uurwerk zie, schrijf ik de meeste horloges af terwijl er meer dan genoeg deftige uurwerken bestaan van andere afkomsten en niet elk zwitsers of Japans uurwerk goed is.
Die irrationele gedachtegang hoort er nu eenmaal bij 
en zoiets van Zenith?

Los van m’n Quest for a Skeleton heb ik ook de Aikon op het verlanglijstje. (De automaat dan)
En nu kom ik deze tegen…
Je hebt echt een mooi budget om mee te werken! Dat maakt het waarschijnlijk allemaal een stuk makkelijker… Of juist niet omdat er meer keuze is 
Had het budget nog niet gelezen en het eerste waar ik aan dacht is de Tissot T-Complication Squelette.
Heb het horloge zelf een langere periode in mijn bezit gehad en dit vind ik persoonlijk 1 van de mooiste en beter afleesbare (niet geheel onbelangrijk bij een horloge haha) skeletons.
Afhankelijk van het model kosten ze nieuw tussen de 1300 en 2000 euro.
Hou je nog genoeg over om in je ‘horlogepotje’ te laten voor je volgende aanwinst 
Je was me voor 
Daarom moet je dus eerst alle reacties lezen 
Stijlvol, klassiek, betaalbaar…not bad…
Die Zenith heeft ook wel wat, én hij heeft een moonphase, kan ik die ook van het lijstje schrappen!