Alternatief voor deze Earnshaw: Kom maar op!

Denk dat je best voor jezelf specifieke functies voorop stelt die de skeleton moet hebben, want binnen je budget kunnen we waarschijnlijk nog wel een tijd blijven doorgaan.

Vond ik zelf ook! Kende deze zelf nog niet.

@Sirrush Ik wil er met open mond naar kunnen staren en als ik een uur later opnieuw kijk wil ik dat weer kunnen.
En als ik 'm draag wil ik ervan genieten en ook al weet ik hoe laat het is, toch gluur ik even.

En als ik er niet meer ben wil ik dat het horloge naar 1 van m’n kinderen kan gaan. (En op een Diesel of Tommy Hilfiger van 30 jaar oud zitten ze toch ook niet te wachten)

Technische eisen heb ik eigenlijk niet, 't is niet dat ik er mee ga snowboarden of duiken, en in het restaurant of op de zaak zeggen ze niet: Hey je komt er niet in met dat ding op je arm :joy:

Maar bedankt voor alle tips in elk geval, veel inspiratie opgedaan, erg interessant om andere insteek van mede-forumleden te lezen.

1 like

Zou in de mate van het mogelijke ze eens in het echt bekijken. Vaak zeggen foto’s veel te weinig bij dit soort modellen.

1 like

Zou iemand op het forum de Maurice Lacroix Aikon Skeleton hebben?
Ik vind het ergens ook wel fijn om de enige te zijn (of toch zo goed als).
Een zoektocht leverde in elk geval niks op.

Is dit niet wat voor je? Q-watches had er een. Helaas al verkocht. Maar goed, vast nog wel ergens te vinden en anders zelfs nieuw nog binnen budget. Dit vind ik, voor een skeleton dan, nog wel te pruimen. :grin:

1 like

Als je van skeleton en goede materialen houdt, is dit wellicht een leuke optie.
De Rado True Square Automatic Open Heart

Edit, iemand was mij al voor…

2 likes

De Heuer 01 is zover ik weet vervangen door de 02. Stond op m’n lijst toen ik de Breitling kocht maar merk dat ik er niet steeds naar teruggrijp.
Dat heb ik wel met de Aikon en met de Seamaster
Maar vooraleer ik ze allebei heb zijn we wel weer even verder vrees ik. :face_with_raised_eyebrow:

Maar dat mag de voorpret niet drukken

Klopt, inderdaad nu het

uurwerk.

1 like

Ik zat gelijk te denken aan een corum the bridge, zijn diverse modellen van redelijk duur nieuw maar corum schrijft af als een dolle, dus wie weet op de 2e hands markt
image

1 like

Toch wel leuke horloges allemaal, nu even een grapje tussendoor.
Zelf heb ik deze. beetje moeilijk afleesbaar maar ach dat zijn vele skeleton horloges.

groetjes Lenno

2 likes

Dat zou met deze zomaar kunnen, tikt direct een aantal wensen af, fraaie skeleton van een heel mooi merk die je steeds laat smilen verwacht ik. Ik weet namelijk niet of je deze Aikon al op het netvlies had, de Mercury. Hier een impressie van het horloge

Meer over de technologie en het merk ML
3 likes

Roamer Skeleton

Bij mij te verkrijgen :sweat_smile:

1 like

Ik kan niet editten…
Met dit uurwerk hebben de wijzers een ruststand op 12 uur, zodra je pols draait om erop te kijken geven de wijzers de tijd aan. Ik vind het opmerkelijk en cool dat ze dat het gewoon doen, het is een uniek horloge.

2 likes

De Maurice Lacroix Aikon Skeleton laat me niet los, al moet ik zeggen dat er veel verrassingen naar boven kwamen vandaag, waarvoor dank.
Ik kan hier echt uren naar kijken :star_struck:

1 like

Just out of curiosity: Welke prijsklasse?

Gaaf ding is dat. Helaas te groot voor mij (ook qua prijs trouwens), maar wel een hele coole gimmick, en dat ook nog mechanisch gemaakt! Echt een kunstwerkje hoor :+1:

1 like

600 ongeveer

1 like

Chronoswiss Opus?

2 likes

Ik denk dat deze nog niet voorbij gekomen is, Christopher Ward. Engels ontwerp, Swiss made 2640€

2 likes