Alternatief voor ETA?

't Logo wat ik nu heb?.. gewoon mijn initialen J H B… niet meer en niet minder… je begrijpt dat Arie Kabaalstra maar een Nickname is… er staat tenslotte ook geen “dhr BadBoy” in het telefoonboek… :slight_smile:

één gaatje in de secondenwijzer?.. hmm… can do… maar dan laat ik de middelste zitten… een rondje op de secondenwijzer… dat zie ik al te veel…

gepolijste kast… ja… dat kan… de “sunburst” geeft echter… net als die koffielepel wel dat “eigen smoel”… ik heb zo’n boekje liggen… 1001 horloges… en er valt me op dat horloges van marcello C, Oris, Omega, en Rolex veel ( te veel) op elkaar lijken, met name de duikers… indeling en vormgeving van de indices op de lunette bijvoorbeeld… maar ook de kleuren… en die mercedesster op de urenwijzer… bij Rolex kan ik me dat voorstellen… de zwemster Mercedes Gleitze zwom immers met de eerste Oyster om haar pols het kanaal over

Ik wil dat mijn Horloges net zo herkenbaar zijn als een zwart konijn in de sneeuw, maar niet opzichtig zijn…die “koffielepel” en de Sunburst passen daar bij…

Ik zou eens een rendertje kunnen maken van een gladde kast…

Sorry, ik vind het nog steeds een koffielepeltje

vind em persoonlijk wel erg bling worden zo…

ik ga morgen wel op een ander wijzerontwerp zitten…

Maar als ik dan toch bezig ben… deze kast is redelijk eenvoudig, en daardoor snel te maken… (=more cheap) HFLE2014?.. it might just happen…:slight_smile:

JH monogram in het korte deel van de secondewijzer?

:~ yep !!!
Alleen nog logo op de kroon, rubberen band met vlindersluiting en voilà (tu)

Inderdaad “DE” kanshebber voor HFLE2014.

Pieter.