Present! Althans, ik heb hem om de pols telt dat ook? Wil je hem een keer IRL zien?
Aangezien hier veel Seiko liefhebbers in het draadje aanwezig zijn, wat zijn de verschillen tussen de Sarx035 en de Sdgm003?
Graag! Daarmee is en blijft het nog steeds een SARX equivalent en niet de GS van Citizen, maar het lijkt me wel tof.
De SARX035 is wat strakker qua vorm, heeft niet de cocktail wijzerplaat van de 003, die dan weer een dopje van een shoarmasaus flesje op de kroon heeft. Dat is het ongeveer.
Je hebt natuurlijk Seiko’s in allemaal verschillende prijsklasses. De Grand Seiko’s in de hogere prijsklasses dan. Zo’n GS heeft wel het zelfde Seiko DNA.
Ik heb dit al eens meer gezegd. Wil je enkele van de unieke Seiko’s zien die ik heb?
Jan Modaal kent Seiko niet eens. Die kennen alleen Rolex.
Beste TS,
Ben je al wat wijzer door bovenstaande reacties?
Die is al lang aan het mailen met Magi natuurlijk.
Ball is nu ook gewoon te koop bij ‘Bol.com’ zoals hierboven aangegeven. Nog even en Ball is de nieuwe Seiko
Minder dan… had er zelf iets meer dan 1jr geleden 600 voor betaald. Zo kwam ik op de prijs nier gegoogled oid.
Zullen we trouwens even niet over smaak beginnen wanneer je met zo eentje om de pols sjokt?
Wanneer je TL-4 bent of Rolex draagt mag je wat over mij zeggen chef
Ze durven nog altijd die prijs vragen hoor, maar soms is het verschil met nieuw minder groot dan je zou denken…
Met die sjok ik alleen nog in de kast. Draag 'm nooit meer, hij is te koop. Interesse?
PS: Rolex: Zie ik niet gebeuren. Ook al zou ik zo’n duur horloge kopen, dan loop ik er nog niet graag mee te koop dat ie duur is
haha ik zou hem nog niet aan een hond hangen
Op een forum des tijdwijzers mag je hem laten zien wanneer je wil Ik zou er in het echte leven ook niet teveel mee te koop lopen. Straks lig je ergens in een greppel en is het alweer december
Hoe zijn de banden van deze horloges? De kast van de Sumo vond ik prachtig, maar de band leek van gerecyclede colablikjes gemaakt te zijn. Is dat bij deze horloges beter?
Ja veel beter.
Klopt. Nu lig ik niet zo gauw in een greppel, maar stelt men bij mensen met mijn afkomst altijd wel gelijk vragen wanneer er een Rolex om de pols zit
In beide gevallen: Alles behalve praktisch - een horloge wil ik drágen!
Het dichtst dat ik ooit bij een Rolex zou komen is een Tudor.
Ah, de cafetaria-cultuur. Komt het toch weer terug on topic, gewoon voor een GS gaan dan
Ik denk dat deze ooit nog wel in huize da Vinci komt.

Eerlijk is eerlijk, Rolex kan niet op tegen de afwerking van een GS.
Eens, hele fraaie klok. Al vind ik die uit de OP net even wat subtieler.
GMT is altijd +1 en een GS zeker
Omdat je bij levering vanuit Japan nog bijkomende kosten hebt.
21% btw bijvoorbeeld