Alweer een snack als NA?

Kan ik alleen in een pb zeggen, is te generaliserend en levert vast een paar vlaggen op :triangular_flag_on_post:

1 like

Dankjewel Gerard

Teveel horloges geeft mij inderdaad ook geen rust. Wellicht toch de stap richting het blauwe gedeelte maar eens zetten. Enkele krijgen toch nauwelijks draagtijd :thinking:

3 likes

Dank je John

1 like

Goede en terechte vragen Anthony. Denk daar uiteraard wel over na en wil op termijn naar minder horloges, maar wil ook nog het een en ander toevoegen omdat die mijn collectie aanvullen en zelfs vervolmaken. Snacks horen daar nu eenmaal niet bij. Toch een kwestie van teveel trek en te weinig discipline

3 likes

Eet smakelijk Arjen. Deze snap ik wel.
:kissing_heart::ok_hand:t3:

1 like

:point_up_2:oprecht Wim. Ben onder de indruk van de algehele kwaliteit, zeker gezien de vriendelijke prijs

1 like

Maar een mens mag best af en toe snacken, alles met mate toch?

1 like

:plate_with_cutlery: dank je Paul :yum:

1 like

Helemaal waar. Is pas de tweede snack dit jaar :joy:

1 like

Ik was jouw Cestrian al tegengekomen, mooi!:+1:

Snacken is toch wel erg leuk en zes Timexen en twee Chinezen lijkt me toch minder duur dan één verkeerde “grail”. :smile:

Dus alles met elkaar heb je het goed gedaan!

1 like

Volgens de geleerden van het internet zou de kast tussen de 39 en 40 mm moeten zitten. Helemaal prima.

Geniet van je horloge. Inmiddels al weer even uitverkocht zag ik.

1 like

Prachtig horloge gefeliciteerd😀

1 like

2 likes

Een wel overwogen aanschaf.
Veel draagplezier ermee Arjen .:+1:

1 like

Ik kijk alvast uit naar je mooi Timex. :stuck_out_tongue_winking_eye: :+1:

1 like

Perfecte aantal. Iedere dag van de week kun je 3 horloges dragen. 1 in de ochtend, 1 in de middag en 1 in de avond.
Je hebt er vervolgens aan gedacht om één reserve horloge toe te voegen (mocht één van je horloges een onderhoudsbeurt nodig hebben). Kortom, goed over nagedacht zeg ik :sweat_smile::ok_hand:

2 likes

Dank je Hans

1 like

Op een 17cm pols helemaal goed

Dank je Tim

1 like