Alweer een snack als NA?

Lekker toch :yum:

5 likes

Wordt vast de volgende snack Jesus, ze hebben de laatste tijd best veel mooie releases gehad

Dan moet ik nu stoppen :joy:

1 like

heerlijk!

1 like

Gaan we nog meer HF’ ers inspireren :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Nee zeker niet Arjen! Niet iedereen kan zomaar zijn geliefde horloges gaan verkopen, maar zoals eerder vermeld, dien je er wel volledig achter te staan. Aangezien ik de laatste tijd veel werk, heb ik geen volledig beeld van jou huidige collectie🤷‍♂️
Indien je horloges bezit die je niet draagt, raad ik je aan om dit rustig te overwegen, zonder overhaaste beslissingen te nemen.

Dit kan een indicatie zijn dat een reductie van de collectie overwogen kan worden.

Voorzichtigheid is geboden. Ik wil je niet beïnvloeden, Arjen; dit was slechts mijn persoonlijke mening🙂

1 like

Ik weet dat je gelijk hebt Mark, maar blijkbaar heb ik toch moeite om afscheid te nemen van horloges die niet of nauwelijks gedragen worden

1 like

Vandaag snacken op kantoor :yum:

5 likes

1 like

Dank je Robert

Hij wordt steeds mooier als ik inzoomt.
Blijkbaar hebben we bijna hetzelfde smaak en stijl wat betreft watches. :+1: :blush:

1 like

Frisse verschijning en die spec’s zijn dik ok,veel draagplezier.

1 like

:muscle:t3:

1 like

Thanx

Heel erg mooi!

1 like

Dank je

Mooie aanschaf. Ben wel onder de indruk van Cestrian. Ja wel wat compromissen genomen, maar vind het erg mooi stuk dat ze brengen voor dat geld.

1 like

Veel waar voor het geld inderdaad Adrian

Ik toch gesnoept… De groene

2 likes

De groene sunburst is ook een lekkere snack :yum:

1 like