Andere liefhebbers GMT staal/goud

Ik volg nu al een poosje met veel plezier het horloge forum, en zie super mooie horloges voorbij komen, maar bijna nooit een gmt staal/goud, en die vind ik juist zo mooi, ik heb hem gelukkig zelf wel, maar had graag foto’s van andere voorbij zien komen.

7 likes

Misschien uitbreiden naar staal/goud? Dus ook alle andere modellen / merken? Ben zelf ook wel benieuwd. :+1:

Ps. heb er zelf geen.

2 likes

Tijd voor een nieuwe foto?

2 likes

:rofl::rofl: hij wil hem ook

5 likes

Ik vind de 126711 CHNR (Root beer) everose een beauty :heart_eyes:

:thinking::thinking::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::sunglasses::sunglasses:

10 likes

Deze is ook erg smakelijk inderdaad! :+1:

Al vind ik dat subtiele groene detail van de geelgoud/stalen versie ook wel cool.

2 likes

Ik vind ‘m erg mooi, maar weinig two-twone liefde hier…

1 like

Twee exen:

2 likes

Ja sorry maar ik vind de hond mooier dan het horloge :grimacing:

3 likes

Voor mij zeker een optie,komt er binnen nu en 1 jaar,coach,begin maar al te zoeken

1 like

Tsja, eh, wel iets goud…

1 like

Mooi die 2tone sub, heb ik ook tussen getwijfeld, maar toen hoorde ik dat de geel gouden gmt uit de verkoop ging, heb ik die maar gekocht, en vond die groene wijzer wel leuk haha

1 like

Vind dat groen ook leuk, de bezel wel wat druk maar het is sowieso een flashy apparaat. Ik vind ‘m erg tof en goed dat je gewoon koopt wat je mooi vindt, dat zouden meer mensen moeten doen!

1 like

Geen echte GMT, maar wel groot fan van de staal/goud combi.

Deze komt met opmaak wel in de buurt.

2 likes

Geen GMT. Wel twotone

3 likes

Hier wat oude foto’s van de mijne. Driemaal had ik hem, en driemaal weer verkocht. En nu voor de vierde maal spijt; wat een gaaf ding is dat!

7 likes

Moet je ook niet weg doen haha gewoon weer opnieuw kopen.

1 like

Staal, heerlijk!
Goud, verrukkelijk!!

3 likes