ik sta voor alles open. Als ik met blauwe wijzers genoeg mensen kan halen doe ik dat! Zelf vind ik dit wel leuke kleuren:

Dat ziet er zeker niet slecht uit (tu).
Heb je al een indicatie van de prijs?
Groeten,
Martin
die oranje is top. Daar heb ik wel zin an! Maar als je ziet dat de Le van dit forum nog geen 30 haalt ondanks alle publiciteit en animo is 100 wel erg veel. Als het een oranje wordt doe ik mee .
Eh, we zijn de 30 al voorbij
de totaal prijs zal rond de 75 euro liggen. Ik hoop wat minder, maar de douanekosten en verzekerd verzenden etc. kosten ook allemaal wel wat geld. Als je er 1 laat opsturen dan komt ie wel door de douane, maar met 100 kan je er geen “gift” opzetten, want ik wil het verzekerd verzenden. Dat is gewoon keihard betalen!
Ik ben bereid een stemming op het eind te doen als we genoeg mensen hebben. Maar iemand op de lijst zetten met de opmerking “mits oranje” en anderen “mits iets anders” wordt voor mijn wel erg lastig! Ik heb wel enige commitment nodig, anders is het gewoon niet te doen. Oranje vind ik zelf ook het mooist, maar ik pas me aan 
Dens Schreef:
Ik ben bereid een stemming op het eind te doen als
we genoeg mensen hebben. Maar iemand op de lijst
zetten met de opmerking “mits oranje” en anderen
"mits iets anders" wordt voor mijn wel erg lastig!
Ik heb wel enige commitment nodig, anders is het
gewoon niet te doen. Oranje vind ik zelf ook het
mooist, maar ik pas me aan
Dat maakt deze ondernemingen juist zo lastig. Pas als het defenitieve model en prijs duidelijk zijn, gaan veel mensen pas de verplichting aan. We hebben hier erg vaak gezien dat tientallen mensen geïnteresserd waren, en dat driekwart uiteindelijk af viel…
Ik zal dus nu niet zeggen dat ik hem ga kopen, maar als het eindresultaat me bevalt, wil ik best mee doen.
Groeten,
Martin
de prijs zal nooit meer worden dan 75 - 80 euro, daarom heb ik deze prijs genomen.
Dus van deze prijs moeten we ook echt uitgaan. Het kan eerder minder worden dan dit, maar dan breng ik die ook in mindering op de prijs. Het is niet commercieel, ik hoef er geen winst op te maken maar natuurlijk ook geen verlies. Ik moet dingen incalculeren als douane, inklaringskosten, eventuele retourzendingen, verzekering etc. etc.
Het design is zoals ik op mijn topic start heb gezet. Op dit moment denk ik aan een kale dial aangezien de meeste dat toch wel waarderen en het liefst zou ik voor oranje wijzers gaan zoals ik liet zien. Dan heb je echt een leuke B-uhr die er anders uitziet. Ik kan misschien wat photosoepen voor het idee.
Interessant, wellicht iets voor mijn verjaardag.
Hoe zit het met de kwaliteit van het uurwerk en horloge in het algemeen t.o.v. bijvoorbeeld een Seiko 5?
Wat zou ongeveer de gangreserve zijn?
Ben nog niet echt thuis in alle verschillen, dus alle info is welkom 
Zelf vind ik de oranje zoals gepost wel mooi.
Kale wijzerplaat + oranje wijzers staat ook goed als ik mij dat zo inbeeld.
Uiteraard met doorzichtige bodem, altijd mooi 
Als ik zelf ff photosoep ziet het er ongeveer zo uit:

Ik ben echt een beunhaas wbt photoshop dus schiet me aub niet af.
@maniac2003 ik durf niet te zeggen dat de kwaliteit net zo goed is als een Seiko 5. Wel kan ik zeggen dat de kwaliteit best goed is van wat ik heb gezien. En de onderdelen die we gebruiken de beste zijn die zij hebben.
Bijvoorbeeld, of de kleine wijzerplaat onderaan zoals op de eerdere foto
maar dan wel met de 10,20, 30 indicatie zoals op jouw PS foto:

Nu alleen mijn ouders nog even lief aankijken 
ik ben voor alles in 

Dens Schreef:
Centrale secondewijzer zit er niet in ben ik bang.
Misschien voor een volgende versieMaar ik
beloof je dat ie echt mooi wordt, ook met kleine
subdial, kan ik je wel op de lijst zetten?
Non, excusez-moi!
Ik heb een heel ‘romantisch’ beeld bij Fliegers, waar ik niet snel van af wijk. Mijn ideale flieger ziet er zo uit en alles wat er veel van afwijkt zoals een normale kroon, kleine seconde, stalen band, chronograaf e.d. valt snel af.

hmm, niet helemaal wat ik bedoelde

Gewoon deze oranje kleurstelling, maar dat de kleine seconde wijzerplaat dan naar de 6 verhuisd op de wijzerplaat zoals op de andere foto.
Ik heb het idee dat je dan wat minder van het horloge mist, namelijk alleen de zes. Terwijl nu een gedeelte van de 10 en 8 wegvalt.
Maar goed, iedereen moet het mooi vinden dit is alleen mijn idee.
Als ik zo rondsnuffel op het net, ziet het er goed uit betreffende het uurwerk.
ah ! maar dan zou je een 6498 moeten gerbuiken ipv een 6497. Das weer een heel ander type, ook anders gedecoreerd. De 6497 is echt mooier!
Ik ben bang de layout zo blijft. Zoveel mensen zoveel wensen!
Dens Schreef:
ah ! maar dan zou je een 6498 moeten gerbuiken ipv
een 6497. Das weer een heel ander type, ook anders
gedecoreerd. De 6497 is echt mooier!Ik ben bang de layout zo blijft. Zoveel mensen
zoveel wensen!
Om het extra makkelijk te maken
als je een 6498 neemt, kun je ook de SeaGull 3621 nemen:
Groeten,
Martin
Alles kan. Maar dan voor een volgende keer. Ik denk dat de layout niet veel uitmaakt om aan de 100 mensen te komen. Als ik de hele tijd alles verander dan weet niemand meer waar ie aan toe is.
Dus op dit moment is het plan: Oranje, met een 6497.
Prima Dens. Zoals ik al zei, dat zou mijn voorkeur hebben. Niet dat ik het andere niet mooi vind. Als dat de limitatie is het uurwerk en het uurwerk is mooier dan ben ik ook prima tevreden.
Ik ga proberen hier thuis een go voor te regelen als verjaardagscadeau 
Ik vind dit wel interessant in ieder geval. Bij dezen abonneer ik me even op deze thread, dan kan ik het in ieder geval volgen 
Jammer dat je niet bij je eerste foto’s blijft, wat voor mij ook een reden was om een PM te sturen. Nu zie ik dat het richting geel gaat… Zo blijft het wel lastig om te volgen.