AnOrdain Only

Ze hebben hun product placement daar niet echt op orde bij AnOrdain. :grimacing:

3 likes

Want?? Prima cult horloge, zo’n vintage Casio :innocent:

Maar goed, deze dame werkt nog niet zo lang voor AnOrdain dus haar horloge zit ergens in de komende productielijn (geen voorrang voor personeel dus, wel zo fair!)

1 like

Niks mis met een casio. Maar je snapt dat ze anordain verkopen en niet casio? :upside_down_face:
Mijn ouders hadden vroeger een beenhouwerij. Zij zouden ook niet op de foto willen staan hebben met een lookworstje van slagerij Kanters.

1 like

Euh, de uitleg waar deze emailleerder geen AnOrdain draagt geef ik je net…

Ok, ok, anOrdain is geen geoliede marketing machine. Product misplacement terzijde, de orderboeken zijn t/m 2027 gevuld. Ik betwijfel dat ze last gaan hebben van concurrentie van Casio.

its-fine-lets-just-move-past-it

Ik wacht nu al 7 maanden op m’n horloge en 2 maanden op dat artikel.

stephen-colbert-beg

1 like

Nog even geduld, ben net een paar uur terug :rofl:

3 likes

Was al een tijdje op zoek naar een niet leren bandje voor mijn model 2. Ze zijn bij Anordain aan het experimenteren met waxed cotton (als ik goed ben geinformeerd). Maar daar is nog niks bruikbaars uitgekomen. Daarom even zelf gezocht en bij deze “minimalist” van “the watch steward” uitgekomen. Beetje donkere foto’s (pakje werd net afgeleverd), maar ik vind het een geslaagde combi. En door het ontwerp blijft de achterkant (met de lasergravure van mijn woonplaats Houten) ook nog zichtbaar.

1 like

Ik zat al heel lang met deze combi in mijn hoofd. Gisteren kwam de forstner band dan eindelijk binnen. Blij mee :slightly_smiling_face:

5 likes

Staat 'm goed, geeft een coole toolwatch vibe! En het geborstelde RVS lijkt mooi overeen te komen met de kast.

Maar, als ik heel eerlijk ben, vind ik die groene lederen band nóg mooier. :slight_smile:

1 like

Bedankt. Ik had hem het liefst helemaal gebrushed gezien, maar dat was geen optie bij forstner.

Die komt er zeker nog wel eens op hoor. Ik ben in de doorsnee ook meer van het leer. Maar wil toch eentje op staal hebben. Mocht ik een blackbay36 kopen, dan gaat deze wel weer snel op leer.

1 like

Mooie motivatie! :partying_face: :grin:

En lekkere combi, elk hun eigen kwaliteiten en look & feel. :ok_hand:

1 like

Hoewel staal niet zo mijn ding is, vind ik dit wel fris en crispy ogen. En het groen van de wijzerplaat knalt er extra uit door het contrast.

1 like

Die wijzerplaat is oogverblindend mooi! :exploding_head: Megablij mee!

6 likes

Ah, prachtig nieuws uit Glasgow. Da’s eentje om te koesteren. Veel draagplezier!

1 like

Dankjewel! Dat gaat zeker goed komen! :slight_smile:

Ondanks dat het een relatief simpel ding is, is elk afzonderlijk onderdeel tot in de puntjes uitgewerkt. De schitterende emaille wijzerplaat, de stilistische cijfers, de hele subtiele minuut markeringen, de haast rudimentaire, maar prachtig afgewerkte wijzers, de mooi gecombineerde kleuren en zelfs de blinkend gepolijste kast. Hoewel die laatste best iets scherpere contouren had mogen hebben. En dan valt het totaalplaatje ook nog erg lekker samen. :smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

Wat een heerlijke zo met dat Teal! Goede keuze :fire:

1 like

Valt niet mee om goed op een plaatje te krijgen he? Prachtig ding. Heel mooie kleur wijzerplaat :ok_hand:

1 like

Thanks mannen!

De eerste opmerking “wat zit je toch raar met je pols te draaien” is al binnen. :sweat_smile:

reflection-reflection-everywhere

1 like

:joy:

1 like

Inmiddels op Monochrome het werk van @RNooij.

En dan is het natuurlijk een hele eer als jouw eigen model 2 daarin ook nog een plekje heeft gekregen!

4 likes