AnOrdain Only

Interessant stukje @RNooij.
Heb je de mensen daar ook kunnen vragen of er geëxperimenteerd word met verschillende kleuren in 1dial, in de vorm van figuren zoals deze omega bijvoorbeeld?

Welke dial word er met doorzichtige emaille bedoeld? Voorbeeldje?

Hebben ze nog plannen om iets te doen met de precious metals serie die ze voor windup watchshop uitbrachten?


Zoveel vragen :innocent:

1 like

Om je vragen te beantwoorden;

  • nee, dat hebben ze me niet verteld maar wil niet zeggen dat het niet gebeurd :wink:
  • Opaque zijn de solide dials dus die in zijn geheel één kleur hebben. Transparante emaille dials laten de structuur door het emaille zien. Voorbeelden zijn diverse dials in de huidige Model 1 line-up en de Fumé dials.
  • precious metal series, geen idee…
1 like

Maakt het verhaal compleet @mymese :innocent::+1:t2:

1 like

Dit bericht uit oktober geeft wat informatie over niet emaille wijzerplaten.

1 like

Plaatjes voor de sfeer

11 likes

Vandaag mijn AnOrdain model 2 omgedaan. Blijft bijzonder hoe de kleur van de wijzerplaat verandert in het licht. Van blauw naar groen.

6 likes

7 likes

Voor de liefhebber, en die zijn er zat, mijn hands-on met de Model 2 MKII Large Racing Green;

Enjoy!!

4 likes

Mooi verslag van een prachtig horloge. Wat mij betreft zou je er nog bij mogen vermelden dat de mk2 een secondewijzer heeft die de mk1 niet had. Voor mij was dat de belangrijkste reden om te wachten op de mk2. Dat leverde mijn unieke tussenversie op met de teal dial van de mk1 en de hands van de mk2.

Deze is het afgelopen jaar echt een vaste waarde in mijn collectie geworden

8 likes

Prachtig ding, maar ik vind hem op geitenleer toffer.

1 like

Bedankt. Voorbeeldje van het geitenleer?

Is dit geen geitenleer?

4 likes

Ah, die bedoel je. Neen die word door molequin omschreven als kalfsleer

Het wordt een beetje genant dat de helft van de plaatjes mijn horloge betreft, haar hij blijft zo leuk.

8 likes

Stoort niet!

1 like

ja! :stuck_out_tongue: haha

Helemaal eens hoor, altijd leuk van die mooie pics!

1 like

Voor de nodig variatie. En omdat ik 'm vandaag graag weer even om de pols wilde dragen en zien…

10 likes

Topic een stamp onder de kont geven met plaatjes

5 likes

Om @Colnago en dit topic te supporten een nieuw duwtje. Vandaag deze Model 1 om de pols. Onder meer naar een geweldige lunch, gekoppeld aan prachtige wijnen. Tijdloos genieten!

6 likes