Ik dacht het was een typfout
Terug opgelost
Hele fraaie en niet alledaagse aanwinst zeg! Heel tof!
Ik dacht het was een typfout
Terug opgelost
Hele fraaie en niet alledaagse aanwinst zeg! Heel tof!
En ik nu ook weer. Hij was TE flauw
Thanks!
Wonderschoon!!
Prachtig stuk dat je hebt, ik heb vorige week mijn Plum Fumé mogen ontvangen. Dit veruit het pronkstuk van mijn collectie.
Wow, die knalt je tegemoet zeg! Gaaf hoor!
Prachtig!
Prachtig horloge
Ik ken het merk eigenlijk van de meer uitbundige wijzerplaten maar dit serene ivoorkleurige heeft ook wel wat. Veel plezier met de aanwinst
Schitterend!!
Schitterende NA! hele mooie wijzerplaat en de no date optie is inderdaad wel zo fijn. Een erg leuk merk dat zeker de aandacht verdient. Geniet er van!
Staat goed zeg!!
Mooie aanwinst.
Prachtig! Veel plezier ermee!
Wat denk je van dit bandje voor in de zomer? Lijkt me een goeie match met de blauwe tekst op de dial.
Geweldig mooi! Wat een plaat van een plaat.
Echt onder de indruk. Gefeliciteerd hoor!
Zoiets kan wel heel mooi staan ja! Heb deze nog nooit op een lichte strap gezien eigenlijk.
Prachtige aanwinst en gefeliciteerd !
Dat emaille maakt het zeker bijzonder dus geniet ervan.
Mooi in zijn eenvoud. Geen afleiding, alle aandacht naar die prachtige emaille wijzerplaat.
Ik heb in mijn jonge jaren nog even aan de ovens gestaan in een fabriek waar emaille gemaakt werd. Voor sommige formules moest opgestookt worden tot boven 1000°C. Dat was afzien dan daar aan die bloedhete oven…
Maar ik dwaal af, veel draagplezier toegewenst met de NA.
Thanks John!
Voor deze plaat zeggen ze 860 graden nodig te hebben. Dat zal ook al wel zweten zijn als je daarbij staat te kijken. Wat emailleerde je?
Ik vind 450 graden voor mijn pizza al veel
Niks, de grondstoffen gingen de oven in voor de gewenste formule en deze kwam er op een temperatuur tussen 750 en 1100° uit, ging tussen grote koelrollen en werd dan gebroken in email-frit en in zakken afgevuld voor de klanten. Dat waren oa. Le Creuset, Atag, Smeg en Bosch indertijd.