anOrdain - Schotse elegantie

Dat vind ik, by far, het laagste wat iemand kan doen op dit forum (nog lager dan vlaggen): een NA topictitel van iemand wijzigen. Daar hoor je met je gore voorpootjes vanaf te blijven! Het is niet jouw topic.

Iemand heeft dat bij mij ook een keer geprobeerd. Dat doet ie nooit meer kan ik je verzekeren.
Ik kan er nog kwaad om worden :face_with_symbols_over_mouth:

Enniehoe: veel plezier met je nieuwe NA. :grin:

1 like

Haha ik merk het. Ik til er niet zo zwaar aan :slight_smile:

Merci! :slight_smile:

1 like

Bijzonder fraai en niet alledaags. Uitstekende NA. Veel plezier ermee…!

1 like

Hartelijk dank! :slight_smile:

1 like

Heel mooi! Dial layout lijkt een beetje op die van een klassieke km-teller op een dashboard, helemaal in die crĆØme kleur enemy dat lettertype, leuk!

Heel veel draagplezier!

1 like

Mooi hoor! Veel plezier

1 like

Email Brugge, BE. Eerst Bayer dan Pemco.
Nu Prince chemicals ofzo.

3 likes

Ken het gevoel. Ferro was concurrent indertijd naar ik me herinner.
Verdienste was super. Maar het was altijd alle hens aan dek daar. Aanpoten in de hitte en het stof, ongezond werk. Volcontinu, zeven op, drie af in 3 ploegen.
Ik ben blij dat het maar een passage was in mijn leven, maar het heeft me wel immens veel respect opgeleverd voor mensen die dit hun ganse loopbaan (moeten) volhouden.

1 like

Mooie aankoop, gefeliciteerd! :+1:t2:

1 like

Mooie aanwinst ,veel draagplezier gewenst.

1 like

Tiens :thinking: dat is dan weer een klant van ons. Nooit geweten wat die deden. :sweat_smile:

2 likes

Prachtig! Die wijzerplaat steelt de show, wat een vakmanschap! Heel plezier ervan!

1 like

Prachtig, gefeliciteerd! Heb nog even zitten twijfelen maar toen was het horloge al verkocht.
Zit er al jaren naar te kijken. Horloge is eigenlijk iets te dressy voor mij maar het vakmanschap is zo mooi! Kreeg net een mail dat ze nieuwe versies willen introduceren in 2022. Even kijken of dat wat is.
Veel draag plezier!

Ja alle tijd :blush:. Groot bedrag voor een horloge wat je niet live hebt gezien.

2 likes

Ik moest snel zijn maar had ze eerder al eens heel snel zien gaan, dus nu niet geaarzeld. Ik moet zeggen dat hij ā€˜live’ nog meer verrast dan op de foto’s.

Als je hem een keer in het echt wil zien hoor ik het wel.

1 like

Kan ik me voorstellen!

Dank voor je aanbod, als ik in de buurt van Utrecht ben laat ik het weten!

1 like

Prachtig! Ik kende a. het merk niet en b. het model niet, maar echt mooi. Gefeliciteerd.

Ik heb even de site van ze bekeken… mooie horloges… #hebberig. :grimacing:

1 like

Gefeliciteerd met de aanwinst.
Mooi merk, mooi horloge.
De wijzerplaten zijn schitterend.

Dank dank! Ben er erg blij mee. Leuk om te zien dat velen onbekend zijn met het merk. Daar zal ik de komende weken wat verandering in brengen :slight_smile:

3 likes