Anti-diefstal sluiting

Ik denk dat je die ‘mannen’ onderschat. Die weten heus wat er te koop, en wat de waarde ervan, is. In iedere grote stad liggen dergelijke horloges wel ergens in een etalage te shinen. Daarbij, hadden de Explorer en de Submariner niet een baby gekregen? :thinking:

Nou dan mogen degene met opgeschoren nekkies en Adidas trainingspakken aan wel gaan uitkijken. :man_facepalming:t2::joy::joy:

Mja, weet het niet. Ik droeg gewoon jeans, hemdje en witte sneakers, ik was de middelmatigheid zelf :no_mouth:
In ieder geval nooit zoiets tegengekomen toen ik met mijn Invicta Submariner-kloon rondliep, of mijn Hammie van enkele honderd euro.
Toch wel toevallig, een van de eerste warmere dagen dat ik met blote onderarmen loop…
Morgen maar die twee minuten langere route nemen naar station, zoals de meisjes op mijn werk doen :muscle:

1 like

Er is altijd nog een verschil tussen dieven en rovers. :thinking::rofl:

2 likes

Oooh jee gelukkig maar…

1 like

Die gast kan acteren met alleen zn gezicht :rofl:
Geweldig!

1 like

Zou je denken… ik ga echt geen banden herkennen.

Als je op iets uit bent leer je de kenmerken wel eruit te pikken. Dus daar hoort de band evt ook wel bij ja maar niet alleen dat.

Dus een sub op NATO of staal gaat gewoon als sub herkent worden door mijnheer t boefje.

2 likes

De meeste echt wel.
Zal vast wat gokwerk tussen zitten, maar ze weten goed wat waarde heeft en hoe dat eruit ziet.
Je bent pro he, dus je moet wel goed zijn in je werk en onnodig risico uitsluiten… dus niet elke blingbling beroven. Pas als je zeker bent van zakgeld sla je toe.

Dat denk ik ook ja. Ze weten heel goed wie en wat ze moeten hebben omdat er altijd een pakkans is. En dan wil je niet voor een Casio de bak in.

1 like

Krijg er gewelddadige neigingen van. Was het te midden van andere mensen, of op een rustig moment? En terugtrekken volstond dus? Bizar!

Niet echt superdrukke straat. Maar ook absoluut geen steegje of zo. Was rond 17u dus wel altijd wel iemand die 10 of 20 meter voor of achter je loopt daar. Maar ja, serieus geluk denk ik dat het waarschijnlijk toch nog redelijke amateurs waren. Misschien stagiairs-criminelen :expressionless:

4 likes

Dat is nogal wat, wat je daar zegt… Kan je ook concreet aangeven waarom precies jij je zo onveilig voelde?

1 like

Zo te horen woon jij in Brussel? :grimacing:

1 like

Haha! Nee dat niet, maar ben altijd erg benieuwd waarom de een zich erg onveilig voelt, waar een ander dat totaal niet heeft. (heb onlangs ook een weekend doorgebracht in Brussel en ken ook 2 mensen die daar ivm hun werk nu 4 jaar wonen)

1 like

Tja, lastig te zeggen inderdaad. Ik ben nu wel erg nieuwsgierig hoor!

@Taconew Wij zijn erg nieuwsgierig! :slight_smile:️:innocent:

1 like

Wat je niet ziet dat is er niet ?
struisvogel

Zucht…
614-bakfiets-2017-005-cargobike-long-cruiser-nn7d-creme

Klinkt als een opkomende buurt, net voordat het ontdekt wordt door de rol-koffer-terreur van bezemkast hurende Airnb’ers :+1:

3 likes

Beide middelvingers zeker…