AntiRol

Oh jawel :grin:. “Nog even met betere belichting”. “Schaamteloze crosspost”.

“Avondwissel” vind ik ook altijd gek.

2 likes

De antirolexers hebben vermoedelijk niets tegen de horloges, maar leggen onwillekeurig de associatie met tokkies, kampers, BN-ers en andere proleten.
Dat zou voor mij de voornaamste reden zijn om ze links te laten liggen.

Breitling vind ik gewoon spuuglelijke dingen (SOHII uitgezonderd), maar associeer ze ook met wat foute types.

Verder heb ik i.i.g. net zoveel lol van een vintage Seikootje van EUR 100 als van mijn Speedy of GS.

1 like

Ah sorry… helemaal gelijk!
was iets vergeten:

sarcasm

2 likes

Geweldige topic weer… ik blijf bij mijn standaard stelling, binnen deze groep van horlogeliefhebbers vind je vele Rolex bezitters echter dat wil niet zeggen dat iedere Rolex bezitter een horlogeliefhebber is… en dat is het enige wat me stoort aan het merk. Desondanks heb ik er meerdere gehad inmiddels en ik vind het vaak pracht “klokken”.

2 likes

Serieus? Je weet niet wat je mist. Echt niet. We vergeten wel eens dat Rolex een enorme bijdrage heeft geleverd aan de horloge industrie en dat het echt wel héle goede horloges zijn. Dat imagoprobleem creëren we overigens zelf, omdat we ‘de gewone’ man niet op TV zien. We zien alleen de excessen (de “tokkies, kampers, BN-ers en andere proleten”). Dat zou voor mij echt geen reden zijn - en is het ook niet - om een merk links te laten liggen (zet dan de BMW/Audi/Mercedes ook maar aan de kant!). Al helemaal niet als ik ook nog eens vind dat ze mooie spullen maken. Gewoon dragen en wat de buurman ervan vind, LB! :wink:

Uiteindelijk is dat het belangrijkste toch? De lol die je er zelf van hebt.

Niet iedere BMW rijder beleeft …Freude am Fahren! :sunglasses:

Sorry Jurk. Ik, of all people, had dat direct moeten herkennen.

1 like

:rofl:

Naar aanleiding van deze discussie heeft Rolex wat aanpassingen gedaan op de website bij de FAQ :rofl: ;

2 likes

Volgens heb ik dat ook als zodanig verwoord :+1:

1 like