AP Only (Deel 2)

Wit is eigenlijk zilver, verder antraciet en blauw.

Verkeerd kiezen kun je niet.

Ik heb ze alle 3 live gezien.

1 like

De 41mm kan ik doorstrepen. Die is te groot.

Over de 37mm ben ik nog niet overtuigd. Ik wil de 38mm (rhodium chrono) en 39mm (jumbo) nog een keer passen voordat ik een keuze maak. Al lijkt de 39mm een kansloos verhaal.

De 15202ST is discontinued dus die is sws niet meer te krijgen via AP.

Dan weet jij meer dan de mensen van AP zelf.

https://italianwatchspotter.com/royal-oak-15202st-discontinued/?lang=en#:~:text=Audemars%20Piguet%20will%20discontinue%20the%20Royal%20Oak%2015202ST%20from%202022&text=The%20CEO%20of%20Audemars%20Piguet,by%20an%20entirely%20new%20model.

Waarom denk je dat dit ding van 30-40k naar bijna een ton is gegaan in minder dan een half jaar?

1 like

Ik heb net een uur gezeten met de manager van AP Benelux en Scandinavia. Denk dat hij een betrouwbaardere bron is.

1 like

Klopt wat Lucas zegt, maar nog niet nu, maar vanaf 2022. De kans hem dit jaar nog te krijgen bij nu bestellen zou een klein wonder mogen heten, ofwel zeer nauwe betrekkingen hebben bij AP.
De presentatie waar de CEO het bekend maakte heb ik live gevolgd en heb het hem zelf horen zeggen.
Ik heb hem ook omgehad en denk zelf dat jij dan met de 15.450st gelukkiger gaat worden. Deze voelt veel degelijker aan en heeft zelfs een secondenwijzer en ook een schroefkroon. Tevens makkelijkere datumverzetting. Die 15.202 is echt achterhaald en vandaar begrijpelijk dat deze uit productie gaat.

4 likes

Maar vertel, wat heb je gekozen? Foto’s?

Bedankt :slight_smile:

Klopt. Ging mij meer om deze opmerking.

De man die ik sprak kan voor vaste relaties nog wat regelen. Ze worden niet in grote getale geproduceerd. In mijn geval gaf hij ook eerlijk aan dat het onmogelijk is en dat anderen voorgaan.

Wel kan ik ‘m waarschijnlijk binnenkort samen met de 38mm chrono passen.

Hier kan ik geen oordeel over vormen. Moet de 39mm eerst gezien hebben. De 37mm kreeg ik geen wow-effect. Helaas lag er geen blauwe. Misschien heb ik dat daar wel bij.

Ik heb ook een vintage chrono 39mm omgehad. Daarmee had ik dat wel.

Al met al leuke mensen ontmoet en een mooie ochtend gehad.

4 likes

Maar nog geen keuze gemaakt dan?.. ik dacht dat je vandaag naar AP in A’dam ging om het een en ander te passen en een knoop door te hakken?

Klopt. Maar ik stel mijn keuze uit. Wil bij een horloge van dergelijke caliber eerst een overtuigende

:white_check_mark:

1 like

Phoe, dapper hoor! Ik zou het niet kunnen. En wanneer staat de volgende bezichting gepland?

Nog niet. Dat berichten ze me nog.

Maar ben je dan niet bang om de boot te missen? Levertijden die nog verder oplopen en ondertussen nog twee prijsstijgingen verder?

Dat risico wil ik best nemen ipv een gehaaste keuze.

1 like

De band snijdt in je huid.
De polish verblindt je ogen.
Maar o wat is zij mooi.
Je moet er wat voor over hebben. :wink:

12 likes

Ik vond deze in 37mm irl toch een wow-effect geven.
Grotere verrassing dan de blauwe… :sweat_smile: :star_struck:

1 like

En deze dan? :ok_hand:

15 likes

Ook mooi! Even bij @Rocky86 gaan buurten!

2 likes