AP Only (Deel 1)

Is maar marginaal duurder hoor.

1 like

Chf 200 verschil zo te zien. Ex onderdelen waarschijnlijk

1 like

Duidelijk 41 mm voor jou Henk :+1:t2:

1 like

Eindelijk kan ik ook posten hier :smiley:

16 likes

Mooi man :smiley:
Dat verdient wel even een N.A. topic vind ik

1 like

Die is er al😉

1 like

Vind het ontwerp v/d 41mm mooier. De kleur blauw is ook anders ?

:ok_hand:t2:

Ben ik met je eens. De kleur blauw is volgens mij wel hetzelfde. Dit is op elke foto weer anders maar ik heb ze beide tegelijk in de hand gehad bij de bestelling en zag zo geen verschil.

Wat wel verschillend is, is de tapisserie wijzerplaat. De 15202 heeft de “petite tapisserie” en de 15500 (net als de 15400 en 15300) de “grande tapisserie” wijzerplaat.

De verschillen zijn te zien in volgend artikel;

Kijk vooral ook de video met de spannende muziek!

2 likes

Top! Mooie uitvoering!

Dat wist ik al. En deze heeft mijn voorkeur. Staat een stuk moderner/sportiever :+1:

1 like

Die is idd anders. Ook het blauw vd 15300 is weer anders

Mooi :+1:

2 likes

Heel gaaf ! Welkom en genieten van deze mooie AP😜

1 like

Mooie video ( had m al keertje gezien ,maar verveeld niet ; ) Als je de ogen dichtdoet denk je dat Pirates of the Carribean gaat beginnen :grimacing:

1 like

Rolex heeft geen kans meer :wink:

Mischien maar voor deze gaan :wink:

14 likes

:joy: @Fate_Amenable_To_Change probeert andere AP’s dan de RO in beeld te krijgen. Er wordt één post van 2000 berichten terug in herinnering geroepen. Ennnnnn. vervolgens is het weer RO only. AP is een one hit wonder geworden. En one hit wonders zijn kwetsbaar voor trends…

2 likes

Speciaal voor jou en @Fate_Amenable_To_Change even deze link geplaatst.

https://watchesbysjx.com/2016/03/five-watches-that-explain-the-history-of-the-audemars-piguet-perpetual-calendar.html

En dan nu verder hier met de Royal Oak.

7 likes

Wat een armoede :drooling_face:

Yep, op één na meest eenvoudige complicatie in het AP programma. We moeten het er maar mee doen. :grimacing:

2 likes

Ik doe @Fate_Amenable_To_Change maar even een plezier. Not my wrist, wel mijn watch. Van de week haal ik hem weer uit de kluis en schrijf ik misschien zelfs een NA topic :shushing_face:

10 likes