AP Only (Deel 1)

Hi Kees, welkom.

24k

Welkom Kees,

Houd er wel rekening mee als je iets op een veiling koopt dat hier nog extra kosten bijkomen, waardoor de inkoop van deze al gauw 19 a 20k kan zijn.

dankje. Weet ik. Ik heb alleen de veiling aanschouwd. Er werd daar ook een witgouden rolex voor 27000 verkocht. Benieuwd waar deze terecht gaat komen.

1 like

22 likes

Echt heel erg mooi. Zeker de kleur plaat :ok_hand:

Ik ben toch wel omgeslagen kwa smaak. Rolex is mooi. Maar een AP

4 likes

Is beter :ok_hand:t2:

3 likes

Weet ik dan nog zo net niet. Maar kwa looks wel.

Rolex heb ik nogal wat van gehad. En 4 modellen die mijn intresse hebben zijn de. Datejust, DD, sky dweller. Alle 3 met fluted bezel. Kwa sportmodel dan alleen de 126715chnr.

We gaan het zien hoe het weer over 1 jaar is :see_no_evil:

1 like

Ik sluit Rolex ook niet uit, maar een AP is exclusiever. Ben ook blij dat ik kan afwisselen.

1 like

Mooi man!

AP is echt heel mooi. Op een foto nog niet hálf zo mooi als in echt.
Maar idd. mooist om af te kunnen wisselen met Rolex.
“Best of both worlds“
Telkens weer dat “NA“ gevoel na een wissel.
Geweldig is dat!

8 likes

Ik had hem idd alweer 4 weken niet om gehad :upside_down_face: wil em ook wel netjes houden. Heb gelukkig wat alternatieven dus die draag ik wat gemakkelijker met werk etc.

1 like

Ik ook. :innocent:

Wij zijn nog niet in het “@Lucky-Luke -stadium” dat we hem dagelijks durven dragen :joy:, al heb ik dat wel een beetje met elk nieuw horloge. Behalve met de Sky, die draag ik vanaf dag 1 het meest.

Dat vind ik er minder aan. Ik wil een horloge elke dag eigenlijk wel kunnen dragen. Uitgezonderd zware klussen.

Als ik m alleen zondags om kan, lijk ik ook zo’n blije gast die z’n zondagse horloge weer om heeft.

1 like

Dat is een understatement :slight_smile:

Probleem wat ik met AP&Patek heb is dat de modellen die ik echt mooi vind onbereikbaar & of onbetaalbaar zijn voor mij.

AP heeft eigenlijk maar weinig (sterveling) modellen die ik echt tof vind. Bij Rolex zit er veel meer tussen. En door de prijs beter bereikbaar.

Alles is relatief.
Maar heb inmiddels genoeg om de pols gehad. Met een sub is het altijd goed.

:relieved:

9 likes

Kan uiteraard ook. Maar met de Batgirl heb ik hetzelfde als met de AP. Op die manier houd ik het echter ook exclusiever voor mezelf. Het zit uiteindelijk allemaal tussen de oren. En bij dragen komen er gebruikssporen op. Zowel Rolex als AP.

1 like

Jubi is erg makkelijk in dragen. Pcl’s veel lastiger.

Dat is bij mij dan juist zo gek, ik vind de krasjes op de PCL-sluiting van de Batgirl storender dan die op het geelgoud in de sluiting van de Sky. Maar misschien ook omdat er daar al meer op zitten. Maar de band op zich is Jubilee perfect natuurlijk. Zie je idd weinig op ook.

1 like

Dit is tof.
Alleen heb je dan niet die mooie band :upside_down_face:

3 likes

Ziet er goed uit. Normaal met leer van AP is deze ook erg gaaf.

Waar is deze band dan van?

Geen idee. Kwam het op insta tegen :v:

De nieuwe Sub is weer :heart_eyes:.

1 like