Alleen al die linker sub dial, die is niet eens fatsoenlijk uitgelijnd⦠Dit kan volgens mij geen discussie zijn
Blijft jammer dat Seiko blijkbaar die calibers gewoon aan iedereen die maar betalen wil, verkoopt.
Kijk, hier heb ik wat aan. Heb de discussie doorgestuurd naar mijn oom. Wat mij betreft mag dit topic gesloten worden.
Dank voor de vlotte antwoorden.
Als ik het me goed herinner loopt de de āgroteā secondewijzer alleen de eerste minuut. Daarna springt hij bij het afdrukken van de chronograaf naar de juiste positie.
De fakers hebben het niet heel duidelijk gemaakt, maar de een is voor minuten en de andere voor seconden (allebei dezelfde 60 schaal).
Volgens mij is hier door tussenhandel geen controle op. Als je een paar honderd VK63ās wilt hebben kun je die volgens mij gewoon via AliExpress bestellen.
Tjaā¦
Dat gebeurd wel vaker bij AP heb ik uit betrouwbare bron vernomen ^^ā
Aangezien er hier vlug serieuze antwoorden geplaatst worden nog een vraag betreffende het horloge van een oude kompaan, vroeg mijzelf altijd al af of hij werkelijk een echte Rolex Submariner had aangeschaft of ook met een replica rond loopt.
Ik heb er maar 1 foto van mag ik deze hier plaatsen of?
Ik hoor het graag
Tuurlijk. Het bespreken/promoten van neppers is niet toegestaan, maar even checken of hij echt is kan altijd.
Laat maar komen
Begrijp wat je bedoelt, maar het lijkt me nog erger als je bij Seiko door de ballotage zou moeten alsvorens te mogen bestellen
nep, zeg dat maar tegen je collega
Bij dat merk kunnen er ook wel wat minder serieuze antwoorden bij zitten. Maar de expertise is er zeker hoor.
Oh wacht, die is erg zeg.
Qua afwerking zou ik zeggen dat deze hardstikke nep is. De brushing ziet er heel slecht uit en de schakels zijn alles behalve strak.
Wij zien het bijna allemaal meteen. Maar we hebben ook wel een āreference historyā hier. Evengoed, hij is echt erg.
Dit is wel een hele slechte neppe.
Het uitlachen van je kompaan kan beginnen!
Zoals ik eerder schreef bij mijn eerste post bovenaan ben ik geen kenner en is dit zeker niet mijn vakgebied.
dank voor de reacties.
Topic mag gesloten worden mijn inziens.
Groet
Die sub is nog duidelijker, gewoon een replica