Er zit een (niet zo-verborgen) kroontje in het glas, dus die moet wel echt zijn
Ik vraag me af, ook in dit topic, of mensen eerst de voorgaande posts goed lezen alvorens zelf iets te plaatsen.
In neppe APβs zit vaak een quartz. Even aandraaien en als er niks opwindt, dan weet je al snel hoe laat het is. Er zullen ook wel high end nepperds bestaat, maar ik denk niet dat dit exemplaar daar onder valt.
Je bent wel een triest persoon als je (op deze manier) iemand op probeert te lichten.
Ik heb toch vaak het idee dat mensen hun kansen willen inschatten bij de verkoop van een discutabel horloge en dat ze daarom hier een topic openen
Tenzij de aankooppapieren erbij zitten en het gecheckt wordt bij een AD zou ik ver van dit soort dingen weg blijven. Het kan een oplichter zijn maar het kan ook iemand zijn die van zβn buit af probeert te komen. In beide gevallen mensen waar je van weg wil blijven. Ongeacht of het echt is of niet wat door anderen dan weer ontkracht is.
Dank voor de antwoorden, verhaal is duidelijk en zoals eerder deze post al geschreven dat ik het heb doorgegeven aan mijn oom.
Topic mag gesloten worden.
Gr FJ
waarom zou je deze rare actie doen? je loopt vet risico of is het de bedoeling dat je oom deze klok gaat dragen? Nee, lekker laten gaan in mijn optiek
Ook al zou ie echt zijn, nooit aan beginnen. Grote kans dat je in een witwas situatie terecht komt.