AP x Marvel

Dus…

Audemars Piguet heeft besloten een limited edition can de Royal Oak uit te brengen in samenwerking met Marcel voor de film Black Panther.

Ik weet niet zo goed wat ik hier van moet vinden…

Als je wilt lachen lees ook even de reacties onder de IG post van AP sneeuwvlokjes zijn erg geraakt.

6 likes

Nou… dat is simpel toch? Lelijk.

4 likes

Je moet wel erg veel fan zijn van black panther.

1 like

Nondeju van een smakeloos gedrocht!

1 like

oei :face_with_hand_over_mouth:

Wat een misser :roll_eyes:

Als ze deze met Batman zouden maken zou ik hem willen. Batman is altijd cool.

7 likes

Altijd!

Venom zou ook cool zijn :grin:

1 like

Ja da’s geen beste…

Fout. Gewoon goedkoop!!

doch voor mij onbetaalbaar :rofl:

2 likes

Goede beurt maken onder de afro Amerikaanse bevolking. Want daar is het om te doen.

Prima verder.
Vind het horloge niet zo :grimacing:

Marcel thema vind ik wel tof. Benieuwd of er nog meer komt wat wat minder extreem is :hear_no_evil:

2 likes

O, dit gaat verkopen hoor. Ik was op een presentatie door CEO Bennahmias in januari 2018, Geneve (op de SIHH) - en de doelgroep is nu echt volledig basketballers, rappers, kickboxers, en hun entourage danwel de wannabees. Sinds mijn bezoek aan de manufacture in 2007 is wel de productie verdubbeld, dus ze zullen toch de juiste snaar wel raken…

1 like

Ik wel, lelijk.

Welke Marcel hebben we het dan over?

3 likes

:relieved:

1 like

Ik wel.

:face_vomiting:

De acteur in kwestie is helaas veel te vroeg overleden. Kanker is een naar fenomeen. De notie van een Limited APRO is ook wat diffuus, omdat ze ten eerste niet met miljoenen van de band rollen, maar ook zeker omdat AP al jaren vrijwel exclusief op de APRO lijkt te steunen en er dus ook vele versies van zijn.

Dat ze die LE er vervolgens zo uit laten zien dat het het liefdeskind van een Hublot Big Bang, een Invicta van het ergste water en een Casio Mr. G lijkt, ja, dat doet ze dan geen goed. Tel daarbij op dat het nieuws op dezelfde dag komt dat Hublot hier mee aan komt kakken:

Het is allemaal veilige, voorspelbare meuk die er tegelijkertijd uitziet alsof het specifiek op smakelozen gericht is. Dit is gewoon een herhaling van zetten die in mijn optiek de film Black Panther aan authenticiteit doet inboeten.

Het is zo jammer.

De kleurstelling vind ik mooi. Maar of je nu echt de hele black panther erin moet verwerken daar heb ik zo mijn bedenkingen over. Maar il vindt dir minder erg dan de regenboog diamanten die je tegenwoordig vaak ziet.

Wat ik aparter vind is dat nu ook deze haute haute hologerie echt zich aan het schikken is naar de doelgroep. Ipv de doelgroep naar het merk.

2 likes

Dat dus.

1 like

Holy F@&€.
Wat een gedrocht.
Maar het zal vast verkopen aan basketballerts en repperts en zo.
Ik wil er alleen niet mee geassocieerd worden. Mijn apro gaat binnenkort de verkoop in. Heel erg jammer dit…

Prima om hier een doelgroep mee te bedienen, als je het mooi vindt, prima. Maar met een hoop geld koop je in dit geval geen klasse. Qua looks heb ik liever een g-shock.