AP x Marvel

Ik noem dit gewoon een armband

Model is voor de concept reeks volgens mij… stukje creativiteit van AP.

Zo, poe :exploding_head::face_vomiting:

Komt die uit Whackanda?:nauseated_face:

FTFY

1 like

Ah! Eindelijk een Hublot zonder die H schroefjes die alle kanten op staan.

Oh wacht…

4 likes

Het neemt voor mij een beetje de magie van 't merk weg. Iets met sellouts.

Wakanda toch imago schade opleveren

1 like

En dan te bedenken dat tijdens de onthulling van dit nieuwe model er voor het goede doel 1 witgouden werd gevijld…voor 5 miljoen🤔

Bijzonder is het in ieder geval.
Een waardige concurrent voor Richard Mille.
Ik meen overigens dat AP aandelen bezit bij Richard Mille. Meer concullega dus.

En dik boven de ton :money_mouth_face:!
Ach als het je allemaal te gek wordt, is er altijd deze Invicta nog. Denk dat je buurvrouw het verschil niet zal zien…

catalogshot_m

6 likes

lelijk…

Wel belangrijk detail idd voor de aanschaf van zo’n ding.

1 like

Wow :neutral_face:
AP schuift langzaam op naar Seiko terrein.

2 likes

Beetje in het straatje van Richard Mille. Vind het niet eens een lelijk horloge.

Misschien is het de hoek van de foto hoor, maar het lijkt alsof de markers van de 3 en de 9 gek zijn uitgelijnd.

Mwah, vind ‘m niet heel lelijk. Maar op de een of andere manier vind ik deze niet passend bij het merk.

Ik vind het een beetje Jacob & co stijl. Die maken ook altijd van die gekke dingen met tourbillons erin enzo. Mooi vakmanschap maar niet erg stijlvol.

Ik vond het persoonlijk geen geslaagde stap van AP. Niet passend bij een generaties oud Zwitsers horlogehuis uit de holy trinity. Ik vraag me ook af wat nou precies de doelgroep hiervan is. Een kinderhorloge van + 100K? Misschien dat Lil Kleine hem voor de verjaardag van zijn zoontje koopt? :stuck_out_tongue:

Ik ben sowieso geen fan van horloges met verwijzingen naar films, bekendheden enzo. Ik vind het altijd een beetje de devaluatie van je merk. Alsof je dat nodig hebt. Kijk nou de Bond Seamaster van Omega. Alsof het al niet cool genoeg is dat James Bond je horloge in de film draagt. Dan moet er ook nog overal 007 op en allerlei verwijzingen naar de film. Dan haak ik af. Daar wil ik als volwassen vent niet mee rondlopen. Zeker niet als het horloge ook nog eens meer dan 8/9k heeft gekost…

2 likes

Heeft wel wat en de techniek en afwerking is top zoals
we het van het merk gewend zijn.
AP mag best eens iets geks en aparts doen vind ik.
Hoewel ik ze al behoorlijk controversieel vind.
Een mooi merk met een hele sympathieke staff.
En in bepaalde kringen hoef je echt niet met een subje
aan te komen :grin:
Limited 250 stks, die gaan als de spreekwoordelijke broodjes!

Had het al uitgelegd. Je had bij die presentatie moeten zijn - wat een kermis, man.

1 like

Vind ik het een mooi horloge? Nee. Sellout? Waarom? Genta heeft ook horloges met Disney figuren gemaakt en daar hoor je nooit iemand over klagen :man_shrugging:

Ik vind het eigenlijk wel leuk dat ze zoiets doen; we moeten horloges ook niet te serieus gaan nemen met z’n allen.

AP doet een Invictaatje. Man man man wat een lelijk ding…

Omdat dit gewoon een dwaze colab is voor een behoorlijk magisch merk, waar duidelijk de “rich kids of instagram” de doelgroep zijn geworden. Ze willen van “endless class” blijkbaar naar “cool watch bro” gaan. Voelt een beetje zoals BMW die belachelijk grote nieren plaatst omdat Aziatische klanten dat wel leuk vinden.

Je eigen merk/goederen verneuken omdat de markt debiel is geworden = sellout.

1 like