Ik bedenk net dat de meeste potentiële klanten (Amerikanen) de merknaam niet eens behoorlijk kunnen uitspreken. Dat word dan :”Ey pie”
Oke bijna altijd…
Oef, voor dit model moet je je kots even wegslikken. Gelukkig is het voor een zacht prijsje… oh nee, ook dat niet.
Je moet wel een echte hardcore liefhebber zijn van AP wil je dit aanschaffen. Ik vrees zelfs dat als investering/limited edition dit ook niet eens interessant is.
Ik heb vernomen dat ze een naamsverandering overwegen:
Aurevoir Piquet
Dit artikel van Hodinkee ook echt
Zo af en toe plaatsen ze iets waardoor je weer weet: o ja, Hodinkee is ook gewoon maar een winkel met enthousiaste advertenties ipv objectieve en kritische artikelen’
Dit is een horloge waarvan er één van gemaakt en werd gisteren geveild. De AP X Marvel was een leuke show gisteren die werd gepresenteerd door Kevin Hart en de ceo. Naast dit horloge werd ook een dagje golfen met een professionele golfer (850.000 dollar), de handschoenen van Anthony Joshua (250.000) en een tennisracket van Serena Williams geveild. Het horloge is geveild voor 5.2 miljoen.
Alle opbrengsten zijn volledig gegaan naar het goede doel. Kevin Hart doneerde op het laatste moment ook nog 500.000 dollar en de ceo zorgde voor een aanvulling dat er een totaal bedrag van 8 miljoen ter beschikking is gekomen voor twee goede doelen. Je kan zeggen wat je wilt maar deze actie door AP heeft toch erg veel opgeleverd voor het goede doel.
De witgouden versie (piece unique) is inderdaad geveild. De titanium versie gaat ongeveer 150.000 kosten geloof ik.
Grappig, tijdens de live show werd flink gehamerd op “one of one”. Dan zou ik mij toch een beetje cheated voelen als ik 5.2 miljoen zou hebben betaald.
Dit doet mij toch weer twijfelen of ik niet moet gaan rappen.