aparte manier om een horloge te gebruiken

Iets met politie als ik mij niet vergis? Misschien maakt dat het verschil. Dat is een interne opleiding vermoed ik. Bij ons is het een kwestie van ‘alles is verboden tenzij het uitdrukkelijk is toegestaan.’

Mijn verweer in de zin van ‘dit horloge bestaat al sinds voordat internet werd uitgevonden’ werd weggewuifd. :smiley:

1 like

Klopt
oa politie opleiden, bijscholen, coachen, trainen.

2 likes

Ik kwam erachter dat ik met m’n Bond Rolex ook kon snijden en hem als magneet kan gebruiken :dizzy_face:
Dat verklaart ook die hoge prijzen
ROGER_MOORE_LIVE_AND_LET_DIE_PROP_WATCH

5 likes

Buzz-saw-watch

5 likes

Ik gebruikte de duikring altijd tijdens mijn tentamens om in 1 oogopslag te kunnen zien hoeveel tijd ik nog had…

1 like

Ik hou van Tomaten… en plaatjes van Tomaten,
en die wil ik dan delen op het Horloge Forum…,
en om dan te voorkomen dat er een of ander
%$€&#*ksel m’n foto gaat flaggen als offtopic
doe ik er dan ook maar een horloge naast.

22 likes

Dat heb ik nou met de Mac .
Maar om nu een topic te openen, show je horloge bij de mac…

Jezum wat een honger had ik ineens, ff een portie vet is kracht nodig

5 likes

Bij de UVT was dit echt iets van de laatste twee jaar, zitten ze nog niet zo lang moeilijk over te doen. Was wel irritant dat een gewoon horloge ook ineens een probleem was, al snap ik dat de meeste (bejaarde) vrijwilligers die surveilleren niet in een oogopslag het verschil zien.

Heb er verder geen probleem mee, wist iemand uit mijn voormalige werkgroep die o.a. op die (en elke mogelijke andere) manier fraude pleegde tijdens tentamen. Deed mij beseffen dat er daadwerkelijk figuren kunnen slagen met zwaar ondermaatse kennis.

1 like

Soms, maar dan ook echt heeeeeeel soms…

…kijk ik wel eens hoe laat het is :thinking::joy::joy:

1 like

Gisteren keek ik de maffia serie Gomorra op Netflix. (Aanrader) Ene Genny (hoofdrolspeler) maffiabaas vroeg aan zijn boekhouder (die hem bedonderd had) zijn horloge. Hij deed hem om zijn vuist en gebruikte het horloge als een boxbeugel en sloeg een keer of 10 vol op het gezicht van die boekhouder die daarna dood neerviel. Heftige scène

4 likes

Poeh. Dat zou ik niet met goud doen. Een SKX kan het wel hebben.

5 likes

Klinkt misschien absurd maar ik heb ooit mijn vostok amphibia gebruikt als een hamer :joy:
Het was enkel om een kleine nagel doorheen een stuk hout te kloppen, het was extreem koud buiten en ik had geen hamer bij de hand.
Best grappig nu ik er aan terugdenk :upside_down_face:

2 likes

Ik gebruik mijn horloges soms om de weg naar mijn bed te vinden als ik later naar bed ga dan mijn vrouw…

1 like

Dan is een snurkende vrouw ook altijd wel handig

3 likes

ik denk trouwens dat er hier wel een paar horloge-nerds op het forum zitten,
die hun snurkende vrouw willen inruilen voor dat horloge van je.

1 like

2x not done.

Apart naar bed, Nope… altijd samen en dus tegelijk naar bed.
Snurkende vrouw, echt ik zou stapel gek worden als ik bij iemand in dezelfde ruimte moet slapen die snurkt oid tijdens het slapen.
Brrr

2 likes

DOEI!!1!

5 likes

Ik ben geen Vostok aanbidder maar… NEE! :confounded:

4 likes

Hij doet het nog goed hoor (er rammelt wel vanalles aan de binnenkant alsof er een paar jewels los zijn gekomen maar bon :joy:)

3 likes

Bij onweer gebruik ik altijd mijn horloge. Dan zie ik de flits… kijk op mijn horloge… tel ik tot ik de donder hoor. Dan deel ik de afstand die de bliksem van mij verwijdert is door het aantal seconden dat ik geteld heb en weet ik precies waar ik ben.

3 likes