oh… eindelijk een uitlaatklep voor mijn tomatenpassie
en nee ik ga jullie niet verlaten…in tegendeel
vanaf nu kan ik dus bij iedere “wat dragen we vandaag” een ruim assortiment aan biologische tomatenrassen bijvoegen met interessante Tomaten weetjes en Tomaten anekdotes omtrent bekende personen en hun tomaten
of recepten.
meestal in de kroeg waarschijnlijk ?
Dat is niet echt horloge-nerd waardig.
Een beetje gepassioneerde horloge liefhebber heeft daar natuurlijk een horloge met telemeter voor.

Hier aan de RUG aan zowel de economie- als ook Rechtenfaculteit totaal geen probleem.
@Mafkees studeert dan ook in Nijmegen, het hippie centrum van Nederland waar al dat soort nieuwe ontwikkelingen en regels natuurlijk als eerste doorgevoerd worden.
Hier aan de boerenuniversiteit in Wageningen mag het nog wel.
, waar haal je het
Blij dat ik die tijd niet heb hoeven mee te maken. Nog wel de tijd dat ze gsm stoorzenders inzetten om stiekem sms ofzo te voorkomen.
Heel handig om kleding stukken van dames mee los te maken
Volgens had hij een boekje van Ian Flemming gelezen over een zekere 007
Vroeger gebruikte ik wel es t led lampje op mn gshock tijdens vakanties als zaklampje om bv lichtschakelaar te vinden, of iets te zoeken zonder gelijk iedereen wakker te maken.
Tegenwoordig heb je daar een mobieltje voor…
En onlangs in de sauna een GMT draairing als timer gebruikt, wegens gebrek aan een duikersring.
Even een update m.b.t. een alternatief gebruik
van een fijn stukje jaren 70 horologie,
met de edele smaakvolle ( en gezonde ) tomaat
als bijzaak / meewerkend voorwerp.
stel je hebt een porseleinen microtron bestendig schaaltje
een glazen stolp … 3 tros-tomaten en een horloge tot je beschikking,
en je wilt de tomaten in de stolp plaatsen …
dan valt de stolp iedere keer om…
met alle gevolgen van dien voor de kwaliteit van de tomaten
( ik heb het 3 uur lang geprobeerd maar het viel iedere keer om )
Nu kreeg ik dus visite van een Drs. / Ingenieur en deze erkende het probleem en zou hiervoor een oplossing bedenken… na 3 dagen kreeg ik een schetsmatige tekening met de oplossing…
en verdraaid het werkt !!
Een, twee of 3 tomaten maakt geen verschil
het geheel blijft driftig omvallen.
totdat de wetenschap zich ermee inliet en in combinatie met
een alternatief gebruik van een penanker horloge de volgende oplossing kon bieden.
Prachtig
En niet off-topic
Ik betwijfel of deze titel rechtmatig verkregen is. Echte ingenieurs gebruiken duct-tape als het vast hoort te zitten.
oh… dan ben ik er ook een
Een koe is een zoogdier, maar een zoogdier is nog geen koe…