Apple watch 2

Zijn er nog mensen hier die uitkijken naar de nieuwe Apple watch?

4 likes

Niet om te kopen, zou niet weten wat ik ermee moet en houd van mechanische horloges. Maar ik ben wel benieuwd, altijd leuk om ontwikkelingen op dat gebied te zien.

NOG niet. Maar wie weet komen ze met iets ‘revolutionairs’, zoals een bandje van €400 (met produktieprijs van €10).

4 likes

Als er een apple logo’tje op staat zullen de rijen wel flink zijn bij de Apple stores.

In de eerste periode bij de opgewekte hype wel, daarna zwakt het wel weer af. Maar ach dan komt de 3 gewoon weer…

ik kijk er wel een beetje naar uit om eerlijk te zijn. Mijn zoon heeft er een en als ik zie wat er allemaal mee kan in onze specifieke situatie qua bediening van hue, sonos, homewizzard vind ik dat toch wel interresant.
Dus mss toch ook maar een kopen voor erbij en om het een keer te ervaren.

Ik kijk er heel erg naar uit omdat er GPS in komt itt versie 1 en ik het kan gebruiken bij het hardlopen…

1 like

Dan nog liever deze

2 likes

er zijn een hele berg andere sporthorloges die dat kunnen :wink:

Dat is zo maar dan vind ik zo’n appeltje wel leuker en die past ook beter in mijn ecosysteem…

ah, de marketing brainwashing heeft bij jou goed gewerkt :thumbsup:

je zou producten moet kiezen omdat je het product zelf fijn/prettig/mooi vindt. Jammer dat je bij Apple producten bijna wordt gedwongen om uit hun producten te kiezen. Wat men mooi Ecosysteem noemt.
Fijn dat je een mooie Apple watch hebt, 3x raden wat voor telefoon je gaat moeten kiezen wanneer je mag verlengen anders heb je een vrij duur digitaal klokje aan je pols.
En zo zijn er talloze voorbeelden.

Oke sorry het was vanochtend vroeg en is niet tegen jou bedoeld. Heb niet per definitie iets tegen Apple(stiekem wel een beetje) maar kan zo slecht tegen het “eco systeem” argument.

Ieder zijn mening toch, gps is idd een zeer nuttige toevoeging. Ik denk dat de jeugd toch meer de kant op gaat van de smartwatches in het algemeen.
Het ecosysteem is het systeem dat ik wil dus dat komt goed uit. Maar is idd wel te duur.

Ik ben zeker een Apple “fan” maar ik vind een smartwatch persoonlijk niks. Een collega van mij zweert erbij en heeft een collectie verschillende smartwatches maar ik word er niet warm van qua horloge.

Apple…zo grappig.
Schroef de telefoons of watches eens open en wat zie je…uuhm…Samsung :sunglasses: