De hele dag twee rammelende telefoons in mijn zak en dan óók nog zo’n pieper om mijn pols.
Mij niet gezien!
Nog vergeten te zeggen, wat Seiko heeft gedaan met de quartz revolutie doet Apple nu nog beter. Ze zorgen ervoor dat de jeugd weer aan een horloge gaat. Indirect dus de grondlegger voor de luxe horloge industrie van de toekomst. Een belangrijke verdienste op zich…
kan dat? Dat is iets wat ik niet snel zou gebruiken denk ik.
Dat laatste denk ik ook niet, voor sport (hardlopen en zwemmen) misschien toch wel leuk
Dat is natuurlijk niet verkeerd
Gewoon op tijd mee beginnen kan ook
Zeker niet mijn mooiste maar helpt wel bij het sporten.
Ik zie het niet als vervanging.
Door de smartwatches is de interesse in horloges toegenomen.
Hét probleem met zo’n smart watch is dat ik niet weet wat ik ermee zou moeten.
De ingebouwde stappenteller is handig (maar ik heb al een stappenteller), maar wat is de reden dat ik een smart watch zou dragen? Naast mijn gewone horloge uiteraard.
Daar ben ik dus ook bang voor. Zo’n device is alleen potentieel handig wanneer je het altijd draagt en op tijd oplaadt. Ik ben bang dat het een duur bureau-accessoire zou worden bij mij.
Ik heb hem ook. Ik vind het zelf handig om berichten direct te bekijken zonder de telefoon te pakken. Ook wanneer ik gebeld wordt. Dat is allemaal super handig. Daarnaast geeft hij ook de tijd.
Waar kan ik die Rolex downloaden xD
kwam pas dit tegen op de sinn website,
https://www.sinn.de/en/Dual_Strap_System.htm
vind het niet zo mooi, maar praktisch en goed bedacht is het zeker!
Ben toch wel benieuwd welke ze bij de NS gebruiken:
En aangezien ze dat ding al testen sinds:
zal deze dan wel al weer hopeloos verouderd zijn
Pff, beetje overbodig allemaal voor mij die onzin.
Voegt niks toe m.i. en vind het beetje lijken op het kopen van een Boeing 747 voor de gratis pinda’s. Je hebt er niks aan
Heb de series 2 op de dag van de release gehaald.
Heb er flink mee gesport, hardlopen en zwemmen meet die perfect door. Merkte eerste maanden ook dat ik nog snel wat extra ging sporten om mijn ringen vol te krijgen.
Daarnaast is het een verlengstuk van je telefoon. Berichten/e-mails komen binnen en pakte mijn telefoon enkel als ik echt wilde antwoorden.
Daarnaast fijn dat je 5minuten voor een afspraak even herinnerd wordt dat je moet gaan lopen of afronden.
Enkele keren ook de watch gebruikt als boarding pass en dat werkte perfect. Je zag de grond stewards wel kijken van wtf doet hij nu weer.
Nu Apple pay in Nederland er echt aan komt is het betalen met je horloge ook wel echt een uitkomst.
Echter met de jaren werd het sporten minder en hebben de automatische horloges me gegrepen.
Al snel bleek dit een vrij dure hobby wat ertoe leidde dat alles eruit moest om plaats te maken voor ‘echte’ horloges.
Zo ook de Apple watch verkocht. Voelde ook meteen dat ze niet bepaald waardevast zijn
Staat wel mooi in de tuin.
Ik denk niet dat er over twintig jaar nog aparte smart watches zijn. Dan hebben we gewoon een controller (om de pols?) die alles regelt, van het starten van de auto tot afrekenen in de supermarkt. Of waarmee je in een handomdraai (polsomdraai?) de inrichting van je kamer verandert.
Die controller zit waarschijnlijk gelijk geïmplanteerd in je hersenschors. Projecteert films en de tijd gelijk in je zicht. Via deze AR-functie loop je wisselend met een Rolex, Laurent Ferrier om je pols, of welk horloge je ook wilt. Je kijkt op je eigenlijk lege pols en je ziet het gelijk. Omdat hij toch alles kan manipuleren, doet hij gelijk het gevoel erbij, alsof je hem echt om hebt.
Ik heb heel wat aparaten die aan het inctfuus moeten. En het hebben van automaten is alleen het dragen voldoende om een lopend horloge te hebben. Geen gedoe met het kijken hoe laat of hoe vroeg het is, met één blik klaar, en je hebt ook nog eens een sieraad.
Wil graag toch een aantal positieve dingen zeggen over een smartwatch, mijn Galaxy RM 800.
Hij (het?) Is Lief!
Het zegt goedemorgen, met een smiley.
Het zegt dat het tijd is om te bewegen.
Dat ik mijn romp moet draaien.
Dat ik Het goed gedaan heb tijdens een wandeling.
Dat ik mijn slaap record heb verbeterd
Hou vol!
Mijn hartslag.
Mijn stress niveau
Dat ik moet gaan schuilen voor slecht weer omdat de luchtdruk snel gedaald is.
Het geeft mij complimenten omdat ik mijn geprogrammeerde doelen heb gehaald.
Wanneer ik een kadootje kan kopen voor mijn vrouw.
Het geeft de exacte tijd aan, all over the world.
Mijn smartwatch wenst mij welterusten voor het slapen gaan.
I love my smartwatch!
.
En het doet nog veel, véél meer.
Ik heb een AppleWatch 4 voor het sporten. Ideaal om te sporten zonder telefoon maar wel met muziek in combi met de Airpods! Een combi aanrader!