Apple Watch Ultra

Boem!
De Apple Watch “offshore”
Een mean versie van de Apple Watch. Best tof!

11 likes

Wie wil er nu een computer om de pols?

20 likes

Mooi design, Apple’s G-shock :wink:

Wel cool met dieptemeter, het is eigenlijk gewoon een complete duikcomputer. Titanium kast. Wel 49mm dus lekkere chonker

Edit: wel $799 :joy:

3 likes

Was te verwachten dat zo iets er aan zat te komen, ik heb helemaal niks met “smart watches”.
Maar de specificaties zien er best spectaculair uit.

Kan je er ook een netwerkkabel op aansluiten?(zie text er boven)

2 likes

Zat mensen die zoiets mooi vinden om de pols…En die naar alles waarschijnlijk zelfs weer in de rij gaan staan middag in de nacht…Heb zelf ook een AW naast mijn “normale” horloges, niks mis mee

1 like

13 likes

Is dat een Tesla…das dan natuurlijk ook geen echte auto :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Interessant om te zien hoe deze het gaat doen in het landschap van de “pro” horloges. (Garmin, Suunto, Coros etc.)

Prijs voor Europa gaat volgens mij op €999,- uitkomen wat redelijk marktconform (of net daar boven) is kijkend naar de high-end modellen van bovengenoemde merken.

Zelf ook een Apple Watch bezitter (de huidige SE) die ik vooral voor het hardlopen en lange wandelingen gebruik. Goede en degelijke horloges voor die use case. Laat de Ultra voorlopig even liggen denk ik.

De aversie van “de horloge liefhebber” tegen de AW snap ik niet zo. Het is gewoon een ander device dat toevallig op dezelfde plek zit. Beetje een schilderij vergelijken met een TV… Die hangen ook beide aan de muur maar dienen beide een ander doel.

11 likes

ben benieuwd naar de vergelijkingen met de garmin epix, daarmee concurreer je nu wel met 1k prijs

Ik vind hem cool! :sunglasses: en mag wellicht mijn AppleWatch 7 vervangen … Total overkill voor mijn outdoor activiteiten, maar toch :joy:

1 like

Dit kan toch meteen off-topic?

2 likes

Het is een horloge dus algemene horlogepraat is toch aan de orde?

1 like

Hoezo? De andere topics over de Apple Watch staan toch ook onder ‘Algemene Horlogepraat’. Dus waarom dit topic dan plaatsen onder ‘off topic’?

1000 euro voor een wegwerp dingetje. :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Tja, dat is eigenlijk alle electronica! Zoals bv ook je telefoon.

1 like

Ah! Ik ben net in de markt voor een Garmin 955… deze Apple Watch kost het dubbele, maar ga me er toch maar even in verdiepen dan.

Zeker, maar horloges niet. Voor die 1000 euro koop je ook een horloge dat heel een leven mee kan gaan.

1 like

Ik ben van mening dat een smartwatch niets meer dan een uitbreiding van je telefoon is. Dat je het dan ook met een bandje om je pols bindt, vind ik geen argument.
Een smartwatch wordt ook niet gekocht om de tijd af te lezen.

1 like