Apple Watch Ultra

Jaren geleden een Apple Watch gehad, ik dacht een AW 3 ; na een maand weer verkocht, was écht mijn ding niet.
Ben nochtans Applefan in hart en nieren want sinds 1999 is het voor mij enkel Apple die in huis komt wat betreft computer en foon.

Geen zin om, naast de telefoon, ook nog eens allerlei notificaties te ontvangen op mijn pols…

De uitdrukking is :met LPG moet je koken ….en dat is goed te doen en geeft geen smeerboel (zoals reeds opgemerkt is :wink:)

Hey horloge, waar ga je met die pols naar toe

grapje, mooi ding

1 like

Overigens mijn Timex indiglo original heeft dit ook …

1 like

Zou je daar ook een “gewoon” bandje kunnen op dragen ? Want ik vind die loop aan de lugs niet zo mooi.
Liever een milanaise band of zo…. Maar kan dat wel ?

1 like

Een gelijkaardige vraag heb je al eens gesteld in een ander topic. :slight_smile: Met een adapter kan je zelfs elke 22-24mm band erop zetten afhankelijk van de adapter.

Haha. Ouderdom eh :laughing:
Sorry, maar toch bedankt voor de info :+1:
( Twice :wink: )

1 like

Heb precies dezelfde besteld

Heb ook 17,5 cm pols, heb je de alpine band in M of L genomen?

Ik M

Hoe zit de jouwe?

Alle 44-45-49 mm bandjes passen. Milanese is overigens staal dus lijkt me niet de beste match qua materiaal en looks maar dat is natuurlijk een persoonlijke keuze. Ik vind de titanium verbinding tussen band en lug juist weer wel mooi.

Hier wat meer duidelijkheid:

Ah fijn, dan zal M voor mij de juiste keuze ook zijn

Ik moet nog even wachten, levering tussen 7 en 17 oktober :sweat_smile:

Heb nu de series 7

Ja ik ken nomad , dat is top spul. Net zoals UAG

Hier zetten ze toch een stalen band op een titanium kast….
Band zal wellicht zwaarder zijn dan de kast.

9 likes

Nu bijna 2 weken in gebruik, handig maar wat is ie lelijk zeg.

3 likes

Is het jouw BA?

Is n bored ape pencil zelf ingekleurd ,te koop in vele variaties voor minder als .001 eth