Ik heb gelezen en begrepen wat je geschreven hebt, maar dat maakt me inderdaad een idioot. Met name omdat ik een technisch inhoudelijke vraag probeer te bespreken met iemand die in verkapte neerbuigendheid en drogredeneringen blijft steken. Mijn excuses, da’s inderdaad een grote augurk met een vokking moron.
Maarreh… Kan iemand die hier een Apple Watch heeft besteld nu al eens vertellen of daar een RTC unit in zit? Ik vermoed van niet, omdat Apple het steeds maar over NTP servers blijft hebben. Het is net alsof niemand het over de hardware architectuur van die dingen wil hebben.
Blijkt het dus toch een echt, echt horloge te zijn, zo’n apple watch:
50% koopt er één omdat ze het hip vinden om de eigen hartslag te weten
Eveneens 50% vind het hip om allemaal bandjes te scoren voor bij de blouse
85% van de klanten ziet het toch als verkapt statussymbool
40% vind het hip om bij de supermarkt de pin terminal goed zichtbaar met zo’n ding te fisten
Minder dan 1% wil weten hoe het werkt.
Eh, nee, dat was jij met die vooroorlogse knakker die bij WC eend gewerkt had.
Kuch, dat geldt voor heel veel horloges, kuch. Die veel factoren duurder zijn dan de Apple watch. Kuch kuch.
Waar zou ik de reviews van duursporters kunnen lezen? Suggestie voor een site of forum?
Ik ben namelijk wel geïnteresseerd in dit model, maar alleen als de batterijduur voldoende is. Ik maak graag day hikes op vakantie en zou hem onder andere daar voor willen gebruiken.
Hallo Burnn, kijk eens op de site van DC Rainmaker. Hij woont in Amsterdam en geeft zeer uitgebreide reviews en ook realistische reviews mbt sportwatches:
Ik heb jaren lang een Apple Watch gedragen(Series 1 , Series 2 en een Series 3) dus ik draag de Apple Watch wel een warm hart toe. Echter ligt de Series 3 al een flink lange tijd stof te happen omdat ik liever een analoog horloge draag.
Ik heb er niets tegen. Als je besluit een Smartwatch te dragen zou ik voor de Apple Watch gaan omdat die van alle Smartwatches toch wel echt de beste Smartwatch ervaring geeft.
Die Ultra vind ik op zich tof maar in hoeverre ga je zoiets echt gebruiken? Bovendien , de Ultra kost € 999,99 🤦🏻
Persoonlijk vind ik 'm niet mooi, maar dat is ook niet het doel. Dit is horloge met een professioneel en praktisch doel. En zoals meestal in het leven zijn “praktische” dingen vaak lelijk.
Ik zie zeker bestaansrecht voor de Ultra. Het enige wat ik niet begrijp is de naam. Nu maken ze eindelijk eens een keer product dat echt voor de “pro’s” is, geven ze juist dit niet de naam “Pro”.
Ik zou het eerder andere oftewel analoge techniek willen noemen die beproefd is. Dat er andere techniek is die zelfs accurater is ben ik het mee eens.
En nutteloos is het niet want ik gebruik het zoals al mijn hele leven voor de tijd en die is van belang in ons leven. Dat sommigen er idd erg veel geld aan uitgeven en vervolgens de tijd aflezen op telefoon of laptop klopt ook.
Als ik wil weten hoe laat het is kijk ik op mijn pols die altijd in mijn zicht is omdat ik met mijn handen werk. Ik ga niet een telefoon of tablet pakken, als je beeldschermwerk doet heb je continu de tijd in beeld. Dan zou je een horloge niet nodig hebben, ik kijk liever op mijn horloge en dat heb ik al mijn hele leven zo gedaan vanaf een jaartje of 6.
Verder ieder zijn ding en dit is niets voor mij, voor mij hoeft al die continu input niet en al die notificaties aan mijn pols.
Geef mij maar een lekker ouderwets klokkie wat inmiddels is voorbij gestreefd maar nog niet kan worden afgeschreven.
Viel mij ook op en had de popcorn al op het vuur.
Maar weinig drama en iemand denk ik vastgelopen in zijn eigen hoofd
Er werd een inhoudelijke discussie gevoerd maar door dan iemand als “stupid” te betitelen en daarna de benen te nemen spreekt natuurlijk boekdelen.
Wat een zwaktebod.
Geen idee wie het was, hoop dat deze persoon door zijn afscheid wat afstand kan pakken en wat rust vind.
Ik verwacht de eerste reviews vanaf woensdag/donderdag, net als die van de nieuwe iPhone 14 serie.
Wat ik heb begrepen mag er avanf dat moment gepubliceerd worden.
Meer dan een samenvatting van de keynote kunnen ze nu allemaal nog niet geven.