Deze versie ga ik nog niet kopen. Altijd even wachten tot er verbeteringen zijn. Naar mijn mening hebben de eerste versies van een nieuw product vaak problemen en zijn ze nog niet helemaal doorontwikkeld.
Alhoewel het wel leuk is samen met mij iphone 5s:)
Horloge gek als ik ben sinds een jaar, met inmiddels 20 stuks kan ik niet anders concluderen dan dat het is afgelopen met deze handel.
Over 10 jaar loopt bijna iedereen met zo iets dergelijks om zijn pols.
Iemand met een polshorloge wordt dan net zo aangekeken als de man met een vestzak horloge anno nu
Beetje jammer, maar het is niet anders.
Je zal wel gelijk hebben. Om je deze ellende te
besparen wil ik die 20 horloges wel van je afnemen
voor een prikkie. Ben je daar alvast vanaf.
Bijzondere geste Vintage, maar zoals u kunt weten bezit ik al jaren geen mobiele telefoon meer, en kan mijn computer ook alleen maar aan en uit schakelen.
Foto s plaatsen is al te moeilijk.
Ik hou het bij mechanische horloges
Resistance is futile. Ik denk dat je over 5-10 jaar bijna geen oud horloge meer zult kunnen kopen. Net zoals met een dumb phone is er nu ook de dumb watch.
Smart watches gaan het vast helemaal worden. Zeker nu een gigant als Apple er vol voor gaat met goede hardware èn goede software. Want in het laatste faalde Samsung toch wel erg hard vond ik. En een premium uitstraling.
Een hoge dame van Burberry blijkt hiervoor overgestapt te zijn naar Apple en is ook mede verantwoordelijk voor het design van the Watch.
Haha meen je dat serieus? Ik weet niet goed hoe ik het moet opvatten tussen de hints naar Star Trek en Harry Potter. Zou Hermione niet gewoon opgestapt zijn vanwege het geld dat ze geboden kreeg?
Deze versie ga ik nog niet kopen. Altijd even
wachten tot er verbeteringen zijn. Naar mijn
mening hebben de eerste versies van een nieuw
product vaak problemen en zijn ze nog niet
helemaal doorontwikkeld.
Alhoewel het wel leuk is samen met mij iphone 5s:)
Ik heb een iPad eerste versie (wel pas refurbished gekocht nadat iPad 2 uit was gekomen), hij doet het prima maar wordt niet meer ge-update en da’s jammer want op zich is het een prima ding en ik gebruik hem echt veel.
Haha meen je dat serieus? Ik weet niet goed hoe ik
het moet opvatten tussen de hints naar Star Trek
en Harry Potter. Zou Hermione niet gewoon
opgestapt zijn vanwege het geld dat ze geboden
kreeg?
Ja dat is serieus. Apple heeft zwaar ingezet op fashion. Het verbaasde mij ook dat er een 18k gouden versie uitkomt in de aparte the Watch Edition lijn. Zowel in geelgoud als roségoud.
De gebruikte sensortechnologie is ook indrukwekkend. Deze infrarood en LED-sensoren meten continue je hartslag. Geeft je zelfs een signaal als het tijd eens om eens uit de stoel te komen en wat aktiever te worden. Wat volgt? Zuurstofgehalte, vochtigheid/weerstand, temperatuur, zuurtegraad. Voor je het weet is dit een moderne leugendetector, coach, gezondheidsmeter, ziekenhuismonitor, personal assistent en oh ja, een klokje ook nog.
What’s next? Belt the Watch vanzelf de ambulance als die denkt dat er een hartaanval aan zit te komen?
Zelf vind ik het vooral mooi spul voor de heb, maar ik hoef er zelf nog niet een. Het wordt pas als zo’n klok helemaal zelfstandig kan werken zonder smartphone. Want zonder phone is zijn deze klokken helemaal niet zo smart.
Ik denk dat het flop wordt. Ja er zullen best veel gadgetfreaks zijn die er 1 willen hebben, maar het is geen horloge. Het zal daarom ook nooit een horloge kunnen vervangen.
Ik denk dat de mechanische markt ook een knauw
gaat krijgen
merken zoals Rolex / Tag Heuer worden niet alleen
door
liefhebbers van de techniek gedragen maar ook door
Kermisklanten met trainingspakken
dikke kettingen en pitbulls,
lui die daar meer status van denken te krijgen
en zodra een 18krt gouden Apple watch het nieuwe
speeltje
wordt stappen ze al snel over op deze nieuwe bling
bling artikelen.
just my 2 cents
Gerard.
Das een insteek waar ik nog niet aan gedacht had. Maar tja, Apple kennende zal Rolex een haarlijnkrasje oplopen. Die gouwuh iFoons zullen in eerste instantie vast heel beperkt leverbaar worden. Zul je helaas met Kerst maar weer met een Rolex genoegen moeten nemen :+
Ik moet zeggen dat ik wel altijd verlangd heb naar
een klein apparaat dat heel veel kan en je altijd
bij je hebt (zonder dat je iets in je zak hoeft
mee te dragen of zelfs een tas of iets in je
handen) en nooit kan vergeten of kwijtraken.
Maar dat is de iWatch (waarom noemen ze em niet zo?) dus helaas niet. Het is een companion voor je smartphone. Zonder je iPhone is het een dumbwatch
Ach en wat
nu ‘gek’ staat kan over twee jaar zomaar normaal
zijn. In de jaren '90 vonden veel mensen airco in
je auto nog belachelijk en was je een mobieltje
een patser en werd je tien keer per dag gevraagd
waar je in godsnaam zo’n ding voor nodig had.
Nou ja, het kan ook zomaar zijn dat ie niet aanslaat, omdat iedereen die hip wilt zijn een “Smartglass” op heeft. Ik bedoel, er was slechts heel even een korte hype van Beepers geweest (niet de Semafoons (gebruiken hulpdiensten die eigenlijk nog steeds, behalve de Pagers in ziekenhuizen?)), die al snel weer verdween. Het gebruik was niet zo handig als een GSM-etje
Hetzelfde kan gelden voor de Smartwatch. Ik bedoel, in Azie is (of is het alweer was?) het in om een bril te dragen. Of eigenlijk beter gezegd een montuur zonder glazen… :S
Of wie weet hebben we straks allemaal Smartlenses in onze ogen en zijn we allemaal injecteert met een transponder waar allerhande hardware en software in zit.
Dan lopen we er niet met een Android, maar als een Adroid bij :#
Het lijkt erop dat de trend wordt dat je je
telefoon, tegenwoordig meer formaat tablet, in je
zak laat zitten en belt via het bijbehorende
horloge.
Dus het lijkt erop dat de huidige telefoon een
beetje de toekomstige computer wordt en het
horloge de toekomstige telefoon…
Leuke visie. Weet weet, als ze het zo klein en mooi krijgen, dat je er daadwerkelijk zo kunt bellen als de HOTwatch, dan zou het inderdaad wel zo es kunnen uitpakken.
Wel hoop ik dat het ongelofelijk populair gaat
worden zodat mensen hun knappe
Horloge voor een prikkie in de verkoop doen zodat
ze een smart watch kunnen aanschaffen.
Toch Marktplaats dan maar in de gaten gaan houden? :+
Ik vind 'm ook heel mooi (met mesh magneto band),
maar zal ook altijd mijn vintage horloges willen
blijven dragen.
Beiden tegelijk (links en rechts uiteraard) dus en
dat zullen er wel meer zo doen
Weet je, ik overweeg dat keer op keer serieus op momenten dat ik m’n smartwatch wil dragen. Dan is er ergens de drang om aan de andere pols toch een ‘echt’ horloge te dragen… :o
Ik verwacht / hoop dan ook dat er t.z.t. een
fabrikant
bedenkt dat je een opvouwbaar dun schermpje in je
jaszak
kunt steken en desgewenst op je smartwatch kunt
klikken
mocht je tijdelijk groter “beeld” nodig hebben,
maar dat die smart-polshorloges standalone worden
Zoals eerder gezegd, is d’r al een Adroid versie van (nog wel beta imho). Wat ik dan een leuk vergelijkbaar concept vind van wat jij wilt, is de Nokia 888.
Opgerold om de pols een ‘horloge’. En op allerhande manieren gevouwen, iets anders, waaronder een telefoon, mediaspeler, browser, etc.
Ik zou, áls het al zou willen kopen, wachten tot
versie weet ik veel met een kinetic of solar
stroomvoorziening.
Dat vind ik ook een heikelpunt van de huidige smartwatches. Met wat intensief gebruik, kom je net als je smartphone amper de dag mee door. Vooral als ze de hele tijd allebei aan elkaar gelinked zijn en ook nog druk bezig zijn. Dan trekken ze elkaar gewoon leeg :X
En ik weiger een polsbandje te dragen
Wat mij ideaal lijkt is een hybrid companion/standalone, die een Kinetic heeft en ook nog es klein genoeg/draagbaar is en natuurlijk >/100m WR (in tegenstelling toch wat me nu beloofd was :X)
Zo een concept als van Ventura lijkt me dan misschien wel wat, zodat het horloge ook niet te dik wordt.
En als we nu toch bezig zijn uiteraard met OLED sapphire touchsreen B)-
Smart watches gaan het vast helemaal worden. Zeker
nu een gigant als Apple er vol voor gaat met goede
hardware èn goede software. Want in het laatste
faalde Samsung toch wel erg hard vond ik. En een
premium uitstraling.
Een hoge dame van Burberry blijkt hiervoor
overgestapt te zijn naar Apple en is ook mede
verantwoordelijk voor het design van the Watch.
Ik denk dat het flop wordt. Ja er zullen best veel
gadgetfreaks zijn die er 1 willen hebben, maar het
is geen horloge. Het zal daarom ook nooit een
horloge kunnen vervangen.
Als het verder net zo goed als een horloge wordt, waarom niet? Ik bedoel het zal geen horloge kunnen vervangen voor een WIS, maar Jan Modaal denkt d’r misschien na een paar generaties (al dan niet biologisch of technisch) anders over.