Als Apple fanboy heb ik uiteraard een Apple Watch. Op het moment de 5 in 44mm.
Het ding is natuurlijk niet mooi. Dat is waar. Gelukkig kun je m opleuken met allerlei accessoires en banden.
Maar hij is o zo makkelijk tijdens het wandelen en crosstraineren. Die hartslag moet je toch in de gaten houden om af te kunnen vallen
Wie âdurftâ ook toe te geven dat ie tussen zân serieuze collectie een Appeltje heeft? En wie draagt m regelmatig? Met wat: sporten, slapen, zwemmenâŚ
Ik ben er naar aan het kijken, voor erbij. Gewoon leuk! Ben er nog niet helemaal uit of ik de SE of de 6 wil, in 40 of 44mm. De 3 in ieder geval niet en de rest ligt niet meer in de winkel volgens mij.
Valt bij mij niet echt in de categorie horloges trouwens, meer een soort van iPhone/Pad/Mac voor aan de pols âŚ
Rare vraag trouwens. Is het iets om je voor te schamen ofzo?
Of is het weer weekend âŚ
Is dan een Fitbit geen betere keuze? De Apple Watch is meer dan alleen een sporthorloge, dat maakt hem juist minder geschikt om mee te sporten (vind ik).
Ik heb een SE. draag m alleen met sporten. En dat is momenteel met dichte sportschool verrekte weinigâŚ
Maar komt wel weer, vind t een sjieke hartslagmeter.
De Apple Watch Series 3, de Apple Watch Series 4, de Apple Watch Series 5, de Apple Watch SE en de Apple Watch Series 6 zijn tot 50 meter diep waterbestendig volgens de ISO-norm 22810:2010. Dit betekent dat deze horloges geschikt zijn voor activiteiten in ondiep water, zoals zwemmen in een zwembad of in zee.
Neen, neen, neen. Edoch mijn vrouw er helemaal verzot op is.
De Tag Heuer of Hublot connected zou ik nog wel overwegen als ik teveel centen over heb. Het jammere is de levensduur van zoân klok icm de premium prijs.
Ik vind het weinig meer met een horloge te maken te hebben. Het is meer een uitbreiding van je mobiel.
Ik heb zelf dan een Samsung Galaxy Gear S3 gehad maar dan ook weer heel snel afscheid van genomen .
Voor mij was het gewoon een âdoor-geef-luikâ voor mijn mobiel.
Weet niet op welke Apple Watch je doelt, maar heb zelf een 5 en lig er minimaal 3/4 keer in de week mee in het zwembad. Gaat prima. Is een uitstekende smartwatch om te sporten (zwemmen, fietsen, lopen, etc). Zou het echter niet snel een horloge noemen.
Wat overigens wel leuk is is dat je complicaties kunt uitproberen om te kijken of dat iets is voor je.
Voor mij is het meer een gadget en zo zou je het ook moeten zien.
Ik heb er al jaren 1 en draag hem regelmatig.
Ben onderhand al een mijn 3e applewatch.
Omdat ik hem elke 2 jaar vervang is het voor mij ook mijn beater als ik ga klussen of andere dingen ga doen waar ik mijn andere horloges voor wil beschermen.
Met sporten is hij echt ideaal, en toch draag ik hem ook gewoon als ik niks bijzonders ga doen.
Enige nadeel van de Apple Watch vind ik, het heeft echt helemaal geen uitstraling. Gewoon niks.