Draag hem met veel plezier. Tijdens het sporten, trainen geven en op een extreem luie zondag…
Bij mij komt ie er never nooit in. Leuke gadget maar dit is voor mij alles wat horlogerie niet moet zijn.
Ik draag hem regelmatig tijdens mijn werk(ik werk in een sportschool als Fysiotherapeut en Personal trainer) Het is een series 2 , een oudje, 42 mm roestvrijstaal met een Nike band erop. Als ik niet werk ligt ie in zijn Dock op te laden
Dus nee…
Daarnaast ben ik geen fan van digitale gadgets ed.
Hoe leuk de gadget ook is. Nee.
En die gaat ook nog wel even buiten de deur blijven.
Ik wordt regelmatig geappt, gebeld en gemaild. Heel regelmatig tijdens mijn werk. Dat is niet altijd welkom.
Dus … nee. Geen meldingen om mijn pols. Mijn telefoon leg ik sneller weg dan ik het horloge af doe of de signalen aan en uit zet.
Dit dus. Prima voor de mensen die er van houden. Mijn liefde voor horloges is echter juist ontstaan doordat ze tegen de “wegwerp” trend en “planned absolitence” cultuur van de 21ste eeuw ingaan. Een mechanische kunstwerkje dat gemaakt is om de vergankelijkheid te trotseren.
Een smart watch is dan ook zoals @junior zegt;
Maar als jij het handig vind, why not?
Ben absoluut geen Apple fanboy dus deze komt er niet.
Een collega van mij heeft een prachtige 14060. En die draagt alleen zijn Apple watch! Koopt ie er ook nog een stalen bracelet om…
Elke keer als ik het weer zie in een teams meeting pink ik een traantje weg en doe ik een schietgebedje voor hem.
Ik draag nooit een smart watch. Ik ben dan ook zeer achterdochtig en vraag me af wat er met al die bio metrische informatie wordt gedaan, zeker het feit dat dit ook nog eens gekoppeld wordt aan allerlei persoonlijke informatie die in je telefoon staat, vind ik zorgwekkend.
Ik draag 'm alleen nog met slapen Om m’n slapen te meten natuurlijk en omdat het een handige, stille wekker is
Overdag mechanisch, soms G-Shock.
Ik heb er een gehad maar hij heeft het maar een week uitgehouden. Het is echt een prima ding voor de mensen die naar zoiets op zoek zijn. Ik begrijp wanneer je niets met horloges hebt dat je zo een computer rond u pols slingert dat toevallig ook een functie heeft om de tijd weer te geven.
Ik greep meteen weer naar men normale horloges. Ik loop veel en heb hem 1 maal aangehad voor te sporten. Ik loop al jarennnaar grote tevredenheid met men Garmin en deze voldoet wel echt beter als sportwatch. Iets accurater en toch meer opties voor de sport an sich. Conclusie: Garmin voor het sporten en voor andere momenten analoge horloges. Applewatch is een prima tool maar niets voor mij.
ik krijg zo’n gevoel dat je m niet zou willen hebben. Klopt dat?
Er is niets wat zo comfortabel zit als een Apple Watch. Daar weten die mannen in Cupertino wel voor te zorgen. Je voelt m bijna niet.
ik heb een 4. Draag hem alleen tijdens sporten, fietsen, hardlopen, tennissen.
Pest is als ik hem om wil doen istie altijd leeg. Altijd…
Golfen is geen sport dat is een spelletje. Jij sport alleen op de PlayStation Henk, da witte gij ook.
Zeker niet waar. Je kunt met een AW iedere sport instellen die je wilt. Dat maakt m zo flexibel.
Citaat:
“ De Apple Watch Series 3, de Apple Watch Series 4, de Apple Watch Series 5, de Apple Watch SE en de Apple Watch Series 6 zijn tot 50 meter diep waterbestendig volgens de ISO-norm 22810:2010. Dit betekent dat deze horloges geschikt zijn voor activiteiten in ondiep water, zoals zwemmen in een zwembad of in zee. De Apple Watch Series 3, de Apple Watch Series 4, de Apple Watch Series 5, de Apple Watch SE en de Apple Watch Series 6 zijn echter niet geschikt voor duiken, waterskiën of andere activiteiten waarbij het horloge in aanraking komt met snelstromend water of diep onder water wordt gehouden.”
Ben je Apple-vertegenwoordiger of heb je er eentje in het blauwe staan?