Daar denk ik dus ook wel eens aan om te doen…
Ik durf nog wel een wedstrijdje opdrukken in setjes van 25 met je aan te gaan.
Want ja, sinds het lockdownerietes gebeuren begon heb ik straf drie keer in de week getraind. Los van het golfen.
Ja, een extra scherm in m’n leven is onnodig. Ik zit acht uur per dag achter een laptop, en heb daarnaast een telefoon en tablet. En een FireStick aan de TV. De notie van meer schermen hangt mij zodanig de keel uit dat ik met de gedachte speel om boer te worden.
Of schaatser.
Wat betreft die hartslag- en activiteiten-monitor: Die Oura ring is echt zo’n mooi discreet ontwerp, daar kan geen enkele smartwatch tegenop. En die stuurt diezelfde data door naar je telefoon, terwijl je gewoon nog een horloge kunt dragen voor de mooi, of de secondenwijzer (setjes, pauzes)
Voor wie nu denkt, dit gaat alleen over smartwatches… Ik wil zelfs niks met LCD schermen op de pols te maken hebben.
Absoluut mee eensch.
Ik zou Tim Cook aan z’n revers op willen tillen en door elkaar willen schudden om duidelijk te maken dat ze eens een nieuw model moeten maken.
Aan de andere kant: ze zijn zo herkenbaar als wat.
Hier als tech freak een eerste generatie en een vijfde generatie apple watch… al moet ik zeggen dat sinds de collectie horloges uitgebreid is deze vooral stof happen en enkel gebruikt worden om te sporten…
Leuke app was “clockology”… maar nu draag ik de echte dials liever
Ik heb de apple watch series 3 een aantal jaar gebruikt maar werd er moe van…
Steeds maar weer die meldingen. Ja die kun je uitschakelen maar dan is het gewoon een lelijk vierkant blokje om je pols.
Ook je kennissen en vrienden weten dat je een apple watch hebt waardoor iedereen ook verwacht dat je overal snel een reactie op hebt.
Sinds kort gestopt met de apple watch in het dagelijks leven en weer een paar mooie horloges aan kunnen schaffen (mede dankzij dit forum). Dat geeft toch een soort van rust en plezier in deze lastigere tijd.
Nu gebruik ik de apple watch alleen nog als ik in mijn werkplaats met de auto’s, motoren of andere hobbies aan het prutsen ben. Via de apple watch kan ik dan ideaal spotify bedienen.
Een iPhone valt ook niet meer onder de term telefoons: ik doe er alles mee behalve bellen.
Who cares?
Nee dan is het vrij zinloos inderdaad
Ik ben m’n hele leven al een gadget freak.
Verkeerde voorbeeld. Met mijn sportschool verleden win ik dat nog van je als je vrouw op mijn rug klimt. Sterker nog, met @anon2889582EV op de nek lukt mij dat ook nog wel denk ik.
Je kunt me beter uitdagen voor een wedstrijdje uitbuiken of ‘nordic walken terwijl je een thermoskannetje opendraait’ denk ik. Maak je meer kans.
Ik ga er van uit dat een 14527484833 een Rolex is?
Ja dan snap ik de keuze voor de Apple Watch
Ok. Als ik moet kiezen tussen deze en de
AW ga ik gillend voor de AW.
Maar das persoonlijk heh
Ik vind dit zo’n domme opmerking dat ik niet eens antwoord geef…
Je hebt een punt.
Grappige dial
Zou er in het echt moeten zijn
Puur persoonlijk heh
Oeh!
Opnames graag
Hier ook een AW gebruiker… Momenteel de series 5 in 40mm, ik vind de kleinere maat een prettig formaat voor mijn pols. Denk wel dat ik straks weer ga upgraden als de extra features interessant zijn.
Ik gebruik hem voornamelijk voor het hardlopen. Ik gebruik de app “workoutdoors” hiervoor dat het echt een goed hardloop horloge maakt. Perfect is ook dat ik dan meteen een podcast luisteren kan zonder een telefoon mee te hoeven nemen. Ook kan je met de app GPX routes inladen. Ik heb ook wel verschillende Garmin’s gehad (o.a. Fenix) maar de AW is echt een goed sporthorloge en in vergelijk met een Fenix ook tegen een scherpe prijs.
Verder draag ik hem wel eens als wij een dag gaan wandelen oid. Eigenlijk een toolwatch die een tik krijgen kan/mag.
De AW zelf qua design is niet lelijk en de build is echt goed. Alleen als ik hem bij iemand om de pols zie is het toch een vlak / zielloos apparaat. Draag hem dus niet dagelijks. Maar het blijft een top ding!
Grappig dat je eerst eigenlijk langzaam de AW afschrijft, maar m dan toch nog gebruikt voor iets heel handigs wat geen horloge van €10000 kan.
Dat maakt de AW zo flexibel. Dat is eigenlijk waar ik op doelde.
Hier gebeuren twee dingen. Je onderschat hoe snel je je vorm verliest. Je onderschat ook hoe hard we er aan hebben getrokken dit jaar.
Daar heb je twee stokjes in de hand. Als ik loop heb ik een trolley met maximaal veertien stokjes bij me. Da’s gewoon oud-Schots walken.
Viespeuk.
Je telefoon, daarentegen, die je toch in de kontzak hebt, kan dat ook. En fijner, want groter scherm.
Waarom is deze uitvoering cool en die andere minder?
Voor mij zien ze er allemaal hetzelfde uit🙃