Aqua Terra...deal or no deal?

Ik kwam bij een juwelier zojuist een nieuwe Omega Aqua Terra tegen en voordat ik het wist, hing 'ie om m’n pols “om te proberen”.

Nou had ik nog nooit een witte versie met roségouden indices en wijzers overwogen, maar de prijs maakt het wel erg aantrekkelijk. Omdat het een overjarig model is, (o.a. nog geen ‘master’) gaat er ruim de helft (!) van de nieuwprijs af en kan ik 'm voor €2k meenemen.

Wat vinden jullie, deal of geen deal? Zouden jullie 'm zelf dragen of is 'ie toch wat te klassiek? Hieronder mijn wristshot en omdat die niet heel duidelijk is, daaronder nog twee fotootjes van het net.

27 likes

ik zou het doen met die korting denk ik, lekker dragen en als ie niet bevalt met winst tweedehands doorzetten :wink:

3 likes

Als je hem mooi vindt lijkt me het een goeie deal!

1 like

Ik wil hem wel voor 2K :slight_smile:

Dus mocht je hem laten schieten… PM please :blush:

1 like

Hij is gewoon fraai.

1 like

Ik zou bij een horlogeaankoop vooral mijn gevoel laten spreken, in mindere mate mijn verstand. Ookal is het nog zo’n goed aanbod, als je niet het YES! gevoel hebt, blijft het 2000 euro voor een horloge wat je eigenlijk niet hebben wilt. Dan zou ik doorsparen voor iets wat ik wel echt hebben wil.

6 likes

Hoe oud is hij? Ligt hij er al lang? Is er een service nodig wellicht? Dat zijn wel dingen om eventueel rekening mee te houden. Vraag maar aan @Bos :wink:

3 likes

Not my cup-o-tea met rose goud. Ik zou primair kopen wat je mooi vindt

1 like

Witte plaat en rose indexen is niks voor je @dialstatic :wink:

1 like

Hebben ze nog meer met dergelijke kortingen? Ik vind hem wel wat hebben.

1 like

Ik zou hem voor 2k meenemen en met een lekkere winst doorverkopen hier, bijv aan @Ronald :grin:

2 likes

Mooi!

1 like

Goede vragen @koekoek!

Het horloge zelf vind ik sjiek en opvallend; eyecatcher!
Maar inderdaad kopen omdat je em wilt dragen en hebben; niet omdat het zo’n goede deal is! :open_mouth:

1 like

tenzij je 500 piek kunt verdienen bij doorverkoop

dan kunnen die centen weer mooi in het horlogepotje

4 likes

Eerst zien dan geloven? :slight_smile:
25% winst?

1 like

:blush:

1 like

Deal!!

1 like

Als-ie bij de juwelier al een tijd ligt voor 2k, dan zal de “winst” wel meevallen. Laat je niet gek maken :wink:

Ik vind het horloge meer voor de mannen op leeftijd. Niks mis mee uiteraard!

1 like

2 likes

Ja dit. Is gewoon een erg leuk horloge, zeker voor deze prijs.

1 like