Aqua Terra...deal or no deal?

ABSOLUUT kopen!
Geen geld voor dit pareltje.

1 like

Zéér goede deal.
Als hij je bevalt dan moet je niet twijfelen en hem niet meer van de pols laten gaan :grinning:

2 likes

+1. Laten liggen dus tenzij je een oude man bent natuurlijk :grinning:

1 like

Ik kan er niks aan doen, en het is geen ordinair horloge, maar door de kleurstelling van deze Omega moet ik meteen aan dit verhaal denken :wink:

4 likes

Doen!

1 like

Veel mooier dan de huidige AT’s.!

1 like

Ik vind hem :ok_hand:

1 like

Niks echt interessants, veel dameshorloges. Wat er nog over is, denk ik. Wel nog een Zenith El Primero 45 (die met de overlappende subdials) voor ±4500. Da’s op zich een mooie korting, maar daar koop je 'm ook nieuw voor bij Ramon. Daarbuiten vind ik de 45mm te groot.

Het ging trouwens om een verbouwingsverkoop: dat is blijkbaar een van de weinige momenten dat Omega etc. akkoord gaan met ‘stuntprijzen’, op voorwaarde dat dan de actuele collectie niet on display is.

Het was dan ook min of meer bedoeld als cadeautje voor mijn veertigste verjaardag. Ik vond het daarom wel passend eigenlijk :wink:

:joy: OK, nu wil ik 'm sowieso hebben!

Eerlijk gezegd denk ik dat als 'ie op bracelet was geweest, ik 'm al had meegenomen. Niks mis met een mooie Omega croco natuurlijk, maar de bracelet erg mooi…en best prijzig als je 'm los moet kopen.

M’n vrouw vindt het belachelijk dat ik het aan jullie vraag. “Je wilt 'm of je wilt 'm niet”, zei ze. “Je moet blij zijn dat ik mijn keuze voor jou niet overlegd heb op het HF”, zei ik nog. Dat was overigens het verkeerde antwoord.

26 likes

Mooi man!!!

Tja, ik vind 'm wel oké. Maar ja “man op leeftijd” hè.
Een heleboel stalen horloges zijn er met allerlei indices en kleuren wijzers. Dus deze heeft dat ook.

Mooie klok en best wel apart.

Doen.
Succes,
Elf.

1 like

Je vrouw heeft volledig gelijk. Mss kun je een foto van haar posten voor een VWO’tje

1 like

Nice story…

1 like

Edit - lees nu enkel op leer.
Dan zou ik het waarschijnlijk niet doen omdat je uiteindelijk toch die stalen band wilt en erbij koopt.

1 like

Sowieso een goede prijs, erg goed zelfs. Dat je er desalwelteplus nog over twijfelt zegt mij iets over hoe graag je hem wil. Ik zou het dus niet doen: als je bij deze prijs nog niet overtuigd bent, denk ik niet dat het een blijver wordt.

Succes met de keuze!

1 like

Ik vind het een mooi horloge voor een mooie prijs en zou het doen!

1 like

Als ik voor mezelf spreek, ik ben “allergisch” voor goud / rose aan een horloge. Vind ik lelijk.
Maar wanneer jij het horloge mooi vindt, je hebt de centen gespaard en de prijs is goed, why not.
Dan koopje de klok toch.

Ja dat had ik dus ook, dacht ik. Daarom heb ik deze ook nog nooit overwogen. Maar nu ik 'm om de pols heb gehad, blijft 'ie toch door m’n gedachten spoken. Dat ik 'm niet meteen gekocht heb, komt denk ik juist door mijn verbazing dat ik het überhaupt mooi vond. Vandaar ook dat ik ff bij jullie wilde checken.

Ik begrijp de mensen die zeggen “bij twijfel niet doen” heel goed: zelf zou ik dat advies ook geven. Maar ik zie het ook van de andere kant: er hebben de afgelopen maanden heel wat horloges om m’n pols gezeten die ik ‘op papier’ geweldig vond, maar in het echt tegenvielen. Wrist shots bij de dealer waar ik jullie_niet_ mee lastig heb gevallen, als het ware :wink:

Oke gap.

Dan zou ik zeggen pull the trigger!

1 like

Ik vind een AT steeds heel aardig om naar te kijken, maar hoe langer ik kijk hoe minder mooi ik hem vind. Dat merk ik steeds.

Kijk, als jij zeker weet dat dit een horloge is dat je echt wil, waar je steeds op terug kwam als mogelijke nieuwe aanwinst… Dan zeg ik: doen. Voor dat geld een co-axial uurwerk is natuurlijk een goede deal.

Maar zie je het nu ineens wel zitten, puur en alleen vanwege de korting, en zou je hem anders niet kopen, dan moet je niet kopen.

Of nu kopen en proberen met winst te flipperen ofzo… €500 erop en kijken wie er komt.

Mijn beste,

Tja, persoonlijk vind ik het een beauty!!
En voor die prijs!!
Doen.:watch:

Orologio Signaturis Temporis.:wink: