Aqua Terra...deal or no deal?

Ja, want als een juwelier hem nieuw voor 2000 euro al moeilijk aan de man kan brengen, kan een particulier hem tweedehands wel voor 500 meer verkopen :thinking:.

Ik zou het niet doen, het klinkt niet alsof je erg overtuigd bent. Dan liever die 2K op zak houden en kijken naar wat anders.

2 likes

Daar heb ik ook over nagedacht. Maar de dealer heeft misschien haast, en hij zelf niet. Gewoon kwestie van wachten… Niet heel NL loopt langs dezelfde dealer. Elders is vast een koper voor zo’n AT

2 likes

Beetje overhaaste conclusie. Verschil online/offline…
Als de juwelier er enkel ‘offline’ voor deze prijs mee adverteert is de markt natuurlijk erg klein. Zet hem op Chrono24, eBay, Catawiki of een ander mooi groot online platform voor 2.700 en die 2.500 moet echt wel mogelijk zijn als potentiële kopers online vergelijken. Zou ik als de juwelier zijnde ook doen. :smile:

Edit: conclusie: kopen dat ding.

1 like

Aha, heb er even overheen gelezen dat de juwelier geen andere digitale kanalen gebruikt om zijn waar aan te bieden.

1 like

Ik vind de combi staal met rose-gouden wijzers/indexen prima. Het wordt dan wel een echte dresser, en daar is-ie IMO weer net iets te groot voor.

Voor 2K is 't haast een koopje… De opmerking over het ontbreken van de stalen band is wel een dingetje. Die is toch ook gauw 8 a 900 euro.

2 likes

Toch lijkt mij dit geen issue.
De band is wel te vinden voor 800EU , dan heb je dus een complete set met 2 originele banden voor 2800.

@dialstatic : mocht je er echt vanaf zien , dan hoor ik graag waar deze te koop is :innocent:

1 like

De aanname die jij doet is net zo goed / slecht als de aanname die ik doe, dus ik zie je punt niet zo.
Maar goed, jij denkt het jouwe, ik het mijne, zo zit het leven in elkaar…

2 likes

Hij is mooier zonder stalen band. Daar wordt hij erg zwaar van en dat past dit horloge niet.

2 likes

Je bent je ervan bewust dat ik in mijn reactie niet op jou reageer :wink:?

2 likes

De 50e reactie maar toch…erg mooi model voor die prijs, of de kleur combinatie je smaak is kan jij alleen beoordelen.

1 like

Verbaast mij ook een beetje maar ben blij dat jullie allemaal zo meeleven met mijn vreselijke dilemma. Toch nog vrienden :joy:

3 likes

Ik vind het een mooie klok voor een goede prijs.
De rest weg doen en een G erbij en klaar ben je.
Dan kan, ik zeg kan, je ook verlost zijn van het virus en dit forum :laughing:

1 like

Koop dat ding nou gewoon, kunnen wij ook weer door :see_no_evil:

4 likes

Ik geloof dat iemand je voor was

http://link.marktplaats.nl/m1205602927?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios

2 likes

Doen

ik ken maar 1 HF’er uit Woerden :joy:

die AP manchetknopen zijn ook wel gers

1 like

Dank voor de gouden tip zeggen we dan :grin::joy:

1 like

Heey dat is mijn ex…ik zou niet meer met het datumvenster willen…zonder datumvenster is de datum zoveel beter afleesbaar…overigens ben ik ook blijer met de stalen band dan met de lederen…

@NielsV
Aankoop bewijs van 24-08 , dit topic is pas van 17-09…?

1 like

Het leek toevallig :slight_smile:

Maar 2000 is een prima deal dus :wink:

2 likes