Aqua Terra...deal or no deal?

briljante fishing :wink:

4 likes

Ik begrijp ook dat er verdien moet worden, geen probleem. Maar als het ding er op zondag voor sluitingstijd nog ligt en de winkel op maandag dicht is lijkt me reserveren op naam tot dinsdag openingstijd een heel aardig gebaar.

Schaap en citroen Eindhoven… ik wist het!!
Was daar 10 dagen geleden nog en uit zelf bescherming niet naar binnen gegaan.

Stom stom stom :sweat_smile:
Maar ach , die 2K blijft nu in de spaarpot , op naar een nieuwe Rolex (ben er bijna).

4 likes

Balen, was de Zenith ook weg?
Misschien offtopic, maar vanwaar de eensgezindheid in avatars? Beetje verwarrend :smile:.

1 like

Nog naar gevraagd: de Zenith was blijkbaar in een ander filiaal, maar kwam wel weer terug.

Yep, best slim als het zo is. Ik weet dat natuurlijk niet zeker. Zo’n moeilijk raadsel was het nu ook weer niet - het is echt wel af te leiden dat ik in Eindhoven zit, en hoeveel juweliers hebben daar nu sale op dit moment?

[EDIT] Zojuist bericht gehad van de persoon aan wie ik de informatie over de Zenith gaf, en hij verzekert me ervan dat hij het niet was. Ik geloof hem.

1 like

Die vraag stel ik net ook in een ander topic.

Sorry, ben mede hierdoor het overzicht een beetje kwijt :sweat_smile:. Wel vergroot het de kans om dit mysterie te ontrafelen.

Er zijn er maar weinig die zich met recht een SuperC logo aan kunnen meten.

In alle becheidenheid denk ik toch dat ik bij die club hoor.

2 likes

Aah dat schept duidelijkheid. De rise en fall (en alles daartussen en erna) van dit lid is voor mijn bescheiden hf tijd, dus ben de avatar niet waardig vrees ik.

1 like

De fall heb ik nog meegemaakt.
Toch jammer van de AT , ben benieuwd welk geboefte hem heeft gekocht.

1 like

Had ik achteraf beter ook kunnen doen. Ach ja, dat wordt weer wekenlang alle forums afstruinen voor een andere kandidaat. Vervelend zeg :sweat_smile:

Maar dit keer :no_mouth:

Ellende ja. :smile:

@crownguard knalt net ook een mooie op de site…

2 likes

Oeh, een >15,000 gauss. Nice.

1 like

Te groot voor mij , en ben bijna klaar met sparen voor een Rolex @Crownguard :wink:
Maar wel een erg mooie Omega voor een goede prijs.

Toevallig al een 116000 gevonden Ramon?

De DJ 116234 lonkt ook naar mij :slight_smile: , keuzes keuzes…

1 like

Bij het noemen van de nieuwe Zenith kon de lezer het al weten en was de keuze al flink geslonken: naar mijn weten is S&C de enige officiele Zenith dealer in NL. En dan nog niet eens alle filialen. Succes met de verdere zoektocht

1 like

Misschien die kerel van driehoek meubels…

1 like

Ik heb er precies zo een. Halfjaar geleden occasioneel - maar feitelijk NOS - gekocht met doos en alle bescheiden voor 2750,-. Zat toen nog 2,5 jaar fabrieksgarantie op (nu dus nog 2 jaar). Als jij een nieuwe kunt kopen voor 2000,- zou ik dat meteen doen. Geweldig horloge met een schitterend uurwerk.

2 likes

Staat deze nu niet op marktplaats?

2 likes